Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:
Понеже не видях да има тема за някогашните експресни влакове (сега ускорени бързи), реших да отворя такава и в нея да дискутираме всичко около тях - състави, разписания и каквото още се сетите.

Нека да започна аз - днес УБВ 2601 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" беше в състав от 10 вагона (което за неделен ден е нормално). Съставът беше следният: инвалиден серия 84 80, 3 второкласни серия 25 63, 2 първокласни серия 15 63, бистро 97 001 и 3 допълнителни първокласни на опашката, които бяха до ГО и следобяд щяха да се върнат с БВ 2610. Интересното беше, че всеки от 3-те допълнителни първокласни вагона беше различна серия - 19 74, 19 40 и 10 50. :shock: :o Другото интересно нещо е, че винаги в неделя за УБВ 2601/БВ 2610 подават повече първокласни, отколкото второкласни вагони (да не кажа, че понякога второкласни няма никакви както беше днес).

VESO: Заглавието на темата е променено по актуални съображения.Благодаря за разбирането!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера 8602 както винаги возеше и пловдивска група вагони. Интересното бе друга - като изключим "А" вагона, в нито един друг вагон климатика не охлаждаше. Възмутени пътници питаха превозната бригада, която в случая нямаше вина, защо не работи климатика и отговорът бе "Ние сме го включили, нищо не можем да направим друго". На 2-ри вагон гледах термоконтролера, коректно бе зададена салонна(температура в канала) температура от 18 градуса, но в действителност от канала не излизаше нищо друго освен завъртян от вентилатора салонне въздух, който бе достатъчно горещ. По целия влак беше същото, за бистрото няма да споменавам - там резонно климатика отказва в горещите следобеди и вътре става парник.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това с бистрото в състава на ускорения "Сл. Бряг" го наблюдавам няколко пъти вече.Прави впечатление , че на отиване климатикът си работи нормално , но на връщане отказва.
Интересно досега само "южното" бистро е обект на такива наблюдения.Как стоят нещата със "Зл. Пясъци" досега никой не е споменал.Там тези вагони нямат ли такива проблеми? :shock: :?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Това с бистрото в състава на ускорения "Сл. Бряг" го наблюдавам няколко пъти вече.Прави впечатление , че на отиване климатикът си работи нормално , но на връщане отказва.
Интересно досега само "южното" бистро е обект на такива наблюдения.Как стоят нещата със "Зл. Пясъци" досега никой не е споменал.Там тези вагони нямат ли такива проблеми? :shock: :?
И на "северното" го има същия яд. И трите бистра имат проблем с климатика, който не се знае от какво е вече.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера и днес наблюдавам много притеснителна тенденция. Населеността на УБВ 8602 от Пловдив към София е изключително малка - около 30%, което поставя много въпроси. Освен това днес в бистрото си бяхме само аз и двамата бармани. Проведената дискусия на тема "населеност" потвърди мнението ми, че слабата населеност на влаковете се дължи на лош маркетинг и липса на реклама.

Да допълня, че в "А" вагона нямаше НИТО ЕДИН ПЪТНИК до София.
64.19
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Освен в Неделя - тази населеност на 8602 е от много време. Даже бих казал, че и под 30% си е в доста случаи.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

SoAlien написа:Освен в Неделя - тази населеност на 8602 е от много време. Даже бих казал, че и под 30% си е в доста случаи.
Което е плод на лош маркетинг.

Ако в активния сезон, влаковете от/за морето са обвързани с автобуси, за които важи същия билет, тогава много хора ще предпочетат влака. Освен това трябват гъвкави търговски оферти, като отстъпки за цели семейства, бонуси при по - ранна резервация, драстична промяна на цената за спално място. Извинявам се, но в активния сезон не е проблем, при закупуване на билет с 30 дни по - рано, спалното място да се таксува 4 лв. вместо 8 лв. И другото - при закупуване на билет за УБВ например, в цената му да е включена една топла напитка - чай или кафе. За последното впрочем е имало идея, като тя е била, пътниците, пътуващи с билет за І-ви клас да получават напитка. След това идеята незнайно защо е отпаднала като рационална.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

БДЖ правят някакви жалки опити за реклама, но слагат лепенки по гари и по вагони. А както знаем, в деншно време изключително малко хора предпочитат пътуването с влак. Нищо не коства една масова рекламна кампания по вестници, радио и телевизии.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:БДЖ правят някакви жалки опити за реклама, но слагат лепенки по гари и по вагони. А както знаем, в деншно време изключително малко хора предпочитат пътуването с влак. Нищо не коства една масова рекламна кампания по вестници, радио и телевизии.
Едон време широко се рекламираха различни "фирмени" влакове. Сега наистина такава реклама липсва, поради което ще дам предложение до съответните служби за такъв вид дейност. Редно е също така, новото ръководство на БДЖ - ЕАД да помисли и въведе различни гъвкави предложения за пътуване, които да бъдат широко разгласени, за да доведат до необходимия резултат - увеличаване на пътникопотока по дългите дестинации.

Към момента, наличието на "бистро" в УБВ 8601/2 и 2601/2 е много удобен коз за разгласяване на тази "екстра" и ниските цени на предлаганите артикули там.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Липсата на реклами е проблем не от вчера или днес. Хората отбягват влаковете защото вагоните не са в прилично чист вид, прозорците са нашарени с графити, зимата прозорците на някои духат повече от машината, отоплението е прекалено слабо/силно, талигите бият ненормално на наставите, тоалетните миришат ужасно, а има и други нередности. Ей затова се върви надолу. Проблемите с бистрата също трябва да се вземат в предвид. Преди няколко вечери в състава на 463 имаше някаква 50-ка, която при задържане с АВС талигата играеше напред-назад като полудяла. :shock: Ето това може да се нарече разхлабени букси (дали са точно те - предполагам, но не съм сигурен). 63-ките пред някои 50-ки са си читави, попадал съм и на първокласни 50-ки с "играещи" талиги - целият вагон също се тресе и имаш усещането, че отзад и отпред на влака едновременно напират маневрени л-тиви. :shock:
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Как бих искал да сменят вагоните на RБВ "Родопи" с тези сините безкупейните, за да има и този влак климатик. След като влак "Слънчев бряг" вече не е с такива вагони, си мисля, че може да има и за пловдивския свободни такива. Около 1998 -99г., ако не бъркам точно годините за първи път се возих с такива вагони точно в Ускорения Варна-Пловдив.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

stani_46001 написа:Как бих искал да сменят вагоните на RБВ "Родопи" с тези сините безкупейните, за да има и този влак климатик. След като влак "Слънчев бряг" вече не е с такива вагони, си мисля, че може да има и за пловдивския свободни такива. Около 1998 -99г., ако не бъркам точно годините за първи път се возих с такива вагони точно в Ускорения Варна-Пловдив.
Кои точно сини безкупейни визираш? 63 или 44? Ако са 63 забрави, ако са 44 ще си отчакаш. Засега купейните са си екстра. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Вагоните на Сл.бряг отидоха на "Дианата" и обратно,така че не са свободни
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Някой знае ли днес RБВ 2610 с каква машина е, защото го чух да изсвирва много странно(тъничко) тази сутрин, но не го видях?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44 078.
Едната свирка откъм 1-ва кабина е много писклива.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация