Именно заради този вагон го показвам клипа тук.VESO написа:Това exDB на опашката като гледам , май е било допълнителен вагон.
Малее не е истина как ме нервят 63-ките... Климатиците почти в 90% от случаите работят едвам едвам, от Сливен до Пловдив вратата на салона се отваряше постоянно и при най-малкия наклон на вагона... Направо скъса нервите на всички и нещо постоянно скърца на тия 63-ки, когато и да се кача като влиза в крива скърца ужасяващо...

Явно пневморелето чрез което се задържа въздух и не позволява на вратата да се отваря, докато не се окаже по-силен натиск върху нея, е сдало багажа.
В крива няма как да скърца, защото буксите са разхлабени именно за по-добро вписване и наистина, когато пътувам с Янтрата в криви никакъв проблем, но на прави тресе та се къса. 
Иначе на всеки е ясно, че 63 отдавна са си изпяли песента. Надеждата е в 44-ките, но рециклирани извън Сараньово.



Иначе на всеки е ясно, че 63 отдавна са си изпяли песента. Надеждата е в 44-ките, но рециклирани извън Сараньово.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Надеждата е именно в Сараньово, Дряново им видяхме майсторлъка със 63ките....Nikss написа:Явно пневморелето чрез което се задържа въздух и не позволява на вратата да се отваря, докато не се окаже по-силен натиск върху нея, е сдало багажа.В крива няма как да скърца, защото буксите са разхлабени именно за по-добро вписване и наистина, когато пътувам с Янтрата в криви никакъв проблем, но на прави тресе та се къса.
Иначе на всеки е ясно, че 63 отдавна са си изпяли песента. Надеждата е в 44-ките, но рециклирани извън Сараньово.![]()
Много неприятно става, скърца все едно е някаква гума, такъв е звука. Нещо гумено скърца. Иначе на права доста тресе, да... Ама какво да се прави.. Преди 6-7 години бяха много по-добре, климатиците бяха на 6, и като, че ли не скърцаха. Ама тая врата направо беше полудяла, отваряше се и се затваряше сама по няколко пъти в завоите а и на правите като се разтресе повече. Абе голямо шоу беше...

доста време ще се оправят, а какво им е 

Дианата вози две 63-ки - едната е първокласна , а другата второкласна инвалидна.Чайката пък вози две първокласни , само че на едната от тях е отбелязано "C" вагон за превоз на трудноподвижни лица.Интересно ми е , ако се наложи , къде ще се сложат инвалидни колички , след като в първокласната 63-ка няма обособени такива пространства в единия край на вагона.
поне един инвалиден вагон да сложат няма да е лошо 



Чудя се защо си такъв оптимист, след като онзи ден си пътувал с Викенда и лично си се убедил, че в Сараньово са си оставили ръцете до лактите07 написа:Надеждата е именно в Сараньово, Дряново им видяхме майсторлъка със 63ките....Nikss написа:Явно пневморелето чрез което се задържа въздух и не позволява на вратата да се отваря, докато не се окаже по-силен натиск върху нея, е сдало багажа.В крива няма как да скърца, защото буксите са разхлабени именно за по-добро вписване и наистина, когато пътувам с Янтрата в криви никакъв проблем, но на прави тресе та се къса.
Иначе на всеки е ясно, че 63 отдавна са си изпяли песента. Надеждата е в 44-ките, но рециклирани извън Сараньово.![]()


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
фугите на таванните плоскости наистина за запълнени много нескопосано, отделно че и индиректното осветление не монтирано както трябва, но да не забравяме че фугите на 63ките не са запълненени изобщо, а изгорелите лампи при тях могат се сменят много трудно... след проблемите с ходовата част на предния випуск от дряново - просто не съм оптимист.... Макар че БДЖ са получили това което са си поръчали.....
Информация
Модератори