Липсват. Вече са поръчани тези с данните за спирачката, другите ще се правят на принципа оригинал - копие. По чертеж ще се прави на лазер оригинал - табела майка, по която ще се леят копия, които са значително по-евтини.vladimir.lekov написа:Защо ще правите нови, наличните табели повредени ли са или просто не са налични?
Иначе локомотивът е започнал да придобива чудесен вид, за което поздравявам всички работещи по него!

Администратор

Администратор
UPDATE 12.07.2010
Вчера в депо София се извършваше напълване на котела с вода и подготовката му за водна проба от държавния котлонадзор. Лично Ангел Алексиев извършваше операциите по подготовката. Друго ново е, че машината вече здраво е стъпила на своите колооси и гредите, които я държаха са свалени. Котелната арматура полека лека се качва, водопоказателните стъкла също са на местата си и функционират нормално. Очакваше се да има течове от карамбуксите им, но такива не се регистрираха. В процеса на ремонта, отводнителните кранчета на карамбуксите ще се сменят, тъй като настоящите били кофти изпълнение и имало вероятност да събират котлен камък. Ако всичко върви по план, на 16.07.2010 г. ще се изръши водната проба на котела и ако същата премине успешно, започва затварянето му.
Ето снимка от вчера:

Вчера в депо София се извършваше напълване на котела с вода и подготовката му за водна проба от държавния котлонадзор. Лично Ангел Алексиев извършваше операциите по подготовката. Друго ново е, че машината вече здраво е стъпила на своите колооси и гредите, които я държаха са свалени. Котелната арматура полека лека се качва, водопоказателните стъкла също са на местата си и функционират нормално. Очакваше се да има течове от карамбуксите им, но такива не се регистрираха. В процеса на ремонта, отводнителните кранчета на карамбуксите ще се сменят, тъй като настоящите били кофти изпълнение и имало вероятност да събират котлен камък. Ако всичко върви по план, на 16.07.2010 г. ще се изръши водната проба на котела и ако същата премине успешно, започва затварянето му.
Ето снимка от вчера:


Администратор

Администратор

Администратор


Администратор

Влизал съм там преди много години,работил съм по жел. път,защото служих в жп войски преди 25г.Локомотивите са ми страст.Нищо не ме довежда до такъв възсторг както съприкосновението,диханието,вибрациите на парната машина.Възстановяването на тези маешини е прекрасно начинание!Аз съм от Ловеч и не пропускам момент,окогато през града ни мине атракционния влак с чужди туристи.Магията на парната машина винаги ще е жива,защототя дава пряк контакт с човешкия технически гений,атрактивно е като машинария,възли агрегати,още повече за хора на техниката/аз съм стругар-фрезист/.Не на последно място това е и един полъх от отминали времена!Желая успех!
Only Rock&Roll

Глобален модератор

Със сигурност сме се виждали,но не винаги съм разговарял с екипажа на най-великото творение
Имам снимки.В един от случаите две машини са на гарата- 16.01 и 15.215.Ще кача снимки.Бих се радвал да се видим.

Only Rock&Roll
Информация
Модератори