Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

vladimir.lekov написа:Защо ще правите нови, наличните табели повредени ли са или просто не са налични?
Иначе локомотивът е започнал да придобива чудесен вид, за което поздравявам всички работещи по него!
Липсват. Вече са поръчани тези с данните за спирачката, другите ще се правят на принципа оригинал - копие. По чертеж ще се прави на лазер оригинал - табела майка, по която ще се леят копия, които са значително по-евтини.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

UPDATE 12.07.2010

Вчера в депо София се извършваше напълване на котела с вода и подготовката му за водна проба от държавния котлонадзор. Лично Ангел Алексиев извършваше операциите по подготовката. Друго ново е, че машината вече здраво е стъпила на своите колооси и гредите, които я държаха са свалени. Котелната арматура полека лека се качва, водопоказателните стъкла също са на местата си и функционират нормално. Очакваше се да има течове от карамбуксите им, но такива не се регистрираха. В процеса на ремонта, отводнителните кранчета на карамбуксите ще се сменят, тъй като настоящите били кофти изпълнение и имало вероятност да събират котлен камък. Ако всичко върви по план, на 16.07.2010 г. ще се изръши водната проба на котела и ако същата премине успешно, започва затварянето му.

Ето снимка от вчера:
Изображение
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Това е много важен момент от въстановителния ремонт. Поздравления на екипа!
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

lok45111 написа:UPDATE 12.07.2010
Ако всичко върви по план, на 16.07.2010 г. ще се изръши водната проба на котела и ако същата премине успешно, започва затварянето му
Как премина водната проба на котела?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Petko Ivanov написа:
lok45111 написа:UPDATE 12.07.2010
Ако всичко върви по план, на 16.07.2010 г. ще се изръши водната проба на котела и ако същата премине успешно, започва затварянето му
Как премина водната проба на котела?
Пробата беше днес. Не протече, значи е успешна!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Това държавната проба ли беше или предварителна? До какво налягане е надуван котела?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Това държавната проба ли беше или предварителна? До какво налягане е надуван котела?
Държавна беше, котлонадзора беше там. Г-н Райчев. Като минах бяха го надули до 1,8 MPa.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Трябва поне до около 2,0 - 2,2.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Трябва поне до около 2,0 - 2,2.
Когато аз минах, беше точно 1,8 МРа, толкова показваше манометъра на помпата за хидравлични изпитания. Котела не протече от никъде, което означава, че може да се започна затварянето му лека по лека и да се монтира останалата арматура.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

При 1.8 трябва да я пуснат на 12 атмосфери работно налягане, което за тази машина ще е смърт. Добре ще е ако са я надули до 22 атмосфери за да я пуснат на 16 колкото е максималното.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 5
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 7:27 pm
Местоположение: Ловеч

Мнение от Andreev »

Къде е това депо момчета?
Only Rock&Roll
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Andreev написа:Къде е това депо момчета?
До Централна гара - София се намира депото.
Мнения: 5
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 7:27 pm
Местоположение: Ловеч

Мнение от Andreev »

Влизал съм там преди много години,работил съм по жел. път,защото служих в жп войски преди 25г.Локомотивите са ми страст.Нищо не ме довежда до такъв възсторг както съприкосновението,диханието,вибрациите на парната машина.Възстановяването на тези маешини е прекрасно начинание!Аз съм от Ловеч и не пропускам момент,окогато през града ни мине атракционния влак с чужди туристи.Магията на парната машина винаги ще е жива,защототя дава пряк контакт с човешкия технически гений,атрактивно е като машинария,възли агрегати,още повече за хора на техниката/аз съм стругар-фрезист/.Не на последно място това е и един полъх от отминали времена!Желая успех!
Only Rock&Roll
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Andreev написа:......Аз съм от Ловеч и не пропускам момент,окогато през града ни мине атракционния влак с чужди туристи.....
Значи може да сме се виждали с теб - аз съм с 16.01.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 5
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 7:27 pm
Местоположение: Ловеч
Със сигурност сме се виждали,но не винаги съм разговарял с екипажа на най-великото творение :) Имам снимки.В един от случаите две машини са на гарата- 16.01 и 15.215.Ще кача снимки.Бих се радвал да се видим.
Only Rock&Roll
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация