Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

С баданарка ли си го пльоскал тоз грунд? Или с парцал? Кажи ми ако нямаш да ти дам по-фини четки. Като гледам как е омазан и като знам какъв перфекционист си, май туй не е твое дело.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Tramway написа:С баданарка ли си го пльоскал тоз грунд? Или с парцал? Кажи ми ако нямаш да ти дам по-фини четки. Като гледам как е омазан и като знам какъв перфекционист си, май туй не е твое дело.
Абе с голямата четка се мина май май :lol: ЗА тая сметка, кранмашиниста ще стане перфектен.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Само да не стане и той син, че ще седи като на свинче-звънче.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44-134 написа:Само да не стане и той син, че ще седи като на свинче-звънче.
Мострения ще е син, този на машината - червен.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес минах през депото и видях, че колегите са приключили с чистенето на старата боя от рамата и вече е пръсната с червена боя. Значително бързо действат по 05-01, което никак не е лошо. Тези дни ще започнат да затварят котела и да го готвят за водна проба. Оставам в очакване кога ще се започне работата и по въздушната инсталация, където ще взема дейно участие.
Мнения: 47
Регистриран на: Пет Авг 18, 2006 1:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vlado »

Малко снимки (новите са от номер 30 до 34 включително) любезно предоставени от Стефан Деянов:
http://vkolev.snimka.bg/other/snimkite- ... 367428.big
Аватар
gzo
Мнения: 146
Регистриран на: Нед Яну 03, 2010 11:27 am
Местоположение: В. Търново
Аватар

Мнение от gzo »

Благоразумно ли е да питам колко ще струва ремонта и след него как ще се съхранява машината -на открито или в депо ?
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana
отг

Мнение от фена »

4 - 5 вноски за мотриси 30 и 31 ва серия
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Vlado написа:Малко снимки (новите са от номер 30 до 34 включително) любезно предоставени от Стефан Деянов:
http://vkolev.snimka.bg/other/snimkite- ... 367428.big
Владко, вече има допълнителен напредък по машината, което може само да ни радва. Онзи ден, рамата след като грунда изсъхна, бе боядисана с червена боя. Правят се и малки допълнителни корекции, скоро се очаква най - същественият момент от първия етап - машината да се пусне на колоосите си.

Ето снимка на красавеца:
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Машината вече е пусната на колоосите си, правят се корекции по лагерите и скоро ще бъде без поддържащите греди, които я крепяха до сега :)
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

gzo написа:Благоразумно ли е да питам колко ще струва ремонта и след него как ще се съхранява машината -на открито или в депо ?
Отпусната е известна сума, но окончателната стойност ще е ясна като свърши ремонта и са тегли чертата.
Машината ще са съхранява в депо Сф заедно с 01.23 на закрито и заключено.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Както казах вчера, машината е пусната на колоосите си и в момента се правят измервания и напасвания по движението и силопредаването. Майсторите доста бързо напредват с възстановителния ремонт и лека по лека започват да се виждат резултатите.

Ето го 05-01 в актуалното си състояние към днешна дата:
Изображение
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Красавец! :)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Започна вече да се мисли и за изработката на копия на оригиналните табели по локомотива, поради което Директора на Локомотивно депо - София се свърза с мен по този въпрос. Екип на Сдружението след получаване на съответните чертежи, ще проведе разговори с фирми във връзка с изработването на табелите и съответните цени. Избора ще бъде по съотвошението най-ниска цена при най-добро качество на изработката.
Мнения: 66
Регистриран на: Съб Мар 20, 2010 3:39 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от vladimir.lekov »

Защо ще правите нови, наличните табели повредени ли са или просто не са налични?
Иначе локомотивът е започнал да придобива чудесен вид, за което поздравявам всички работещи по него!
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация