
Глобален модератор

Администратор

Администратор

Администратор
Днес минах през депото и видях, че колегите са приключили с чистенето на старата боя от рамата и вече е пръсната с червена боя. Значително бързо действат по 05-01, което никак не е лошо. Тези дни ще започнат да затварят котела и да го готвят за водна проба. Оставам в очакване кога ще се започне работата и по въздушната инсталация, където ще взема дейно участие.

Малко снимки (новите са от номер 30 до 34 включително) любезно предоставени от Стефан Деянов:
http://vkolev.snimka.bg/other/snimkite- ... 367428.big
http://vkolev.snimka.bg/other/snimkite- ... 367428.big

4 - 5 вноски за мотриси 30 и 31 ва серия

Администратор
Владко, вече има допълнителен напредък по машината, което може само да ни радва. Онзи ден, рамата след като грунда изсъхна, бе боядисана с червена боя. Правят се и малки допълнителни корекции, скоро се очаква най - същественият момент от първия етап - машината да се пусне на колоосите си.Vlado написа:Малко снимки (новите са от номер 30 до 34 включително) любезно предоставени от Стефан Деянов:
http://vkolev.snimka.bg/other/snimkite- ... 367428.big
Ето снимка на красавеца:


Администратор

Глобален модератор
Отпусната е известна сума, но окончателната стойност ще е ясна като свърши ремонта и са тегли чертата.gzo написа:Благоразумно ли е да питам колко ще струва ремонта и след него как ще се съхранява машината -на открито или в депо ?
Машината ще са съхранява в депо Сф заедно с 01.23 на закрито и заключено.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор

Администратор
Започна вече да се мисли и за изработката на копия на оригиналните табели по локомотива, поради което Директора на Локомотивно депо - София се свърза с мен по този въпрос. Екип на Сдружението след получаване на съответните чертежи, ще проведе разговори с фирми във връзка с изработването на табелите и съответните цени. Избора ще бъде по съотвошението най-ниска цена при най-добро качество на изработката.
Информация
Модератори