
Администратор
Да се върнем към темата. При вчерашното представяне на е-тикет системата на БДЖ, отново е станала дума за спиранията на БВЗР 2691/2692 и 8691/8692. Видя се, че от подобни неспиращи никъде влакове няма особена сметка и както бе предложено от БЛФ(и не само) се разглежда въпроса за спирания както следва:
-За БВЗР "Варна": Мездра и Шумен
-За БВЗР "Бургас": Стара Загора
Ако това се случи, населеността на двата влака значително ще се увеличи и ще покажат своята ефективност, особено варненския, който и в двете посоки има връзки от и за Видин, Монтана и Враца.
-За БВЗР "Варна": Мездра и Шумен
-За БВЗР "Бургас": Стара Загора
Ако това се случи, населеността на двата влака значително ще се увеличи и ще покажат своята ефективност, особено варненския, който и в двете посоки има връзки от и за Видин, Монтана и Враца.
дано найстина се сетят че така губят пътници, а и пари
Мнения: 58
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 10:00 pm
Местоположение: Велико Търново / Варна
Обратна връзка:
Просто не могат да ги наложат след хората и това е.
Примерно как БИОМЕТ не спират никъде до Търново а всички останали спират на всяка гъбка ако им кажеш ... и затова и Биомет си возят с левче отгоре понеже всеки ги има за по-бързи ... което в някои случаи е така, но си е незаконно и да им вкарат по една GPS система следена от някой органи на реда да видиш тога как се прави Варна ВТ за 3 часа и половина и тук вече идва времето на влака ...
Примерно как БИОМЕТ не спират никъде до Търново а всички останали спират на всяка гъбка ако им кажеш ... и затова и Биомет си возят с левче отгоре понеже всеки ги има за по-бързи ... което в някои случаи е така, но си е незаконно и да им вкарат по една GPS система следена от някой органи на реда да видиш тога как се прави Варна ВТ за 3 часа и половина и тук вече идва времето на влака ...

и как да го разберем, че и "Слънчевия бряг" и "Дианата" ще бъдат на загубаsvd90 написа:Aко южния вариант спира на СЗ. няма да спечелят повече пътници , а ще вземат от пътниците на Сл.бряг(8614) И Дианата(посока към Ямбол). Така че все тая , относно пътниците . Относно времепътуването до СЗ трябва да спира ,защото времепътуването ще се съкрати къде-къде от нормален БВЗР

явно за пореден път ще има загуба на пътници, само че в по-голям размер



Сега погледнах северния вариант. Тъй като пътувам в южните ширини , там не съм запознат. Как Мездра- та за Мездра има влакове и в 15,40 , 17,30 - напълно излишно. За ГО да не говорим.
Но щом като (АКО) северният започне да спира на всяка по-голяма гара , то и южния трябва да спира и на Пазарджик и на Ямбол,по простата причина , че и двата са по-големи от Мездра и ГО, почти колкото Шумен са и двата. и В такъв случай да го пускат ежедневно и да спират Дианата..
Но щом като (АКО) северният започне да спира на всяка по-голяма гара , то и южния трябва да спира и на Пазарджик и на Ямбол,по простата причина , че и двата са по-големи от Мездра и ГО, почти колкото Шумен са и двата. и В такъв случай да го пускат ежедневно и да спират Дианата..
все пак ще има загуба на пътници само в почивните дни

Модератор
Северният и Южният Уикенд не могат да се съпоставят. Всеки е сам за себе си. Двадесет минути след заминаването на 8691 от София потегля и Белия Кон, който спокойно може да обслужва Пазарджик. А що се отнася до Мездра, няма нужда да припомням, че това е възлова гара ,която осъществява връзките със Северозападна България, каквито ще има с 2691.



Информация
Модератори