Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да се върнем към темата. При вчерашното представяне на е-тикет системата на БДЖ, отново е станала дума за спиранията на БВЗР 2691/2692 и 8691/8692. Видя се, че от подобни неспиращи никъде влакове няма особена сметка и както бе предложено от БЛФ(и не само) се разглежда въпроса за спирания както следва:

-За БВЗР "Варна": Мездра и Шумен
-За БВЗР "Бургас": Стара Загора

Ако това се случи, населеността на двата влака значително ще се увеличи и ще покажат своята ефективност, особено варненския, който и в двете посоки има връзки от и за Видин, Монтана и Враца.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

дано найстина се сетят че така губят пътници, а и пари
Мнения: 58
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 10:00 pm
Местоположение: Велико Търново / Варна
Обратна връзка:

Мнение от Maikal »

Просто не могат да ги наложат след хората и това е.
Примерно как БИОМЕТ не спират никъде до Търново а всички останали спират на всяка гъбка ако им кажеш ... и затова и Биомет си возят с левче отгоре понеже всеки ги има за по-бързи ... което в някои случаи е така, но си е незаконно и да им вкарат по една GPS система следена от някой органи на реда да видиш тога как се прави Варна ВТ за 3 часа и половина и тук вече идва времето на влака ...
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Aко южния вариант спира на СЗ. няма да спечелят повече пътници , а ще вземат от пътниците на Сл.бряг(8614) И Дианата(посока към Ямбол). Така че все тая , относно пътниците . Относно времепътуването до СЗ трябва да спира ,защото времепътуването ще се съкрати къде-къде от нормален БВЗР
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

svd90 написа:Aко южния вариант спира на СЗ. няма да спечелят повече пътници , а ще вземат от пътниците на Сл.бряг(8614) И Дианата(посока към Ямбол). Така че все тая , относно пътниците . Относно времепътуването до СЗ трябва да спира ,защото времепътуването ще се съкрати къде-къде от нормален БВЗР
и как да го разберем, че и "Слънчевия бряг" и "Дианата" ще бъдат на загуба
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Просто техните пътници ще идат на "Бургас".
То,който си оътува с влак - пътува . Който пътува с автобус до СФ , пак няма да предпочете влак,ако ще и :Бургас" да е :D
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

явно за пореден път ще има загуба на пътници, само че в по-голям размер
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Не загуба, по скоро размяна :D
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Добре де не мога да ви разбера, лаяхте да спира "Бургас" на СЗ, сега не го искате. Е това е български нрав и простотия, прави се нещо хубаво винаги има недоволни! :? :x
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Сега погледнах северния вариант. Тъй като пътувам в южните ширини , там не съм запознат. Как Мездра- та за Мездра има влакове и в 15,40 , 17,30 - напълно излишно. За ГО да не говорим.
Но щом като (АКО) северният започне да спира на всяка по-голяма гара , то и южния трябва да спира и на Пазарджик и на Ямбол,по простата причина , че и двата са по-големи от Мездра и ГО, почти колкото Шумен са и двата. и В такъв случай да го пускат ежедневно и да спират Дианата..
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

все пак ще има загуба на пътници само в почивните дни
Модератор
Мнения: 390
Регистриран на: Нед Ное 25, 2007 1:35 pm
Местоположение: Shoumen
Модератор

Мнение от todor plamenov »

Северният и Южният Уикенд не могат да се съпоставят. Всеки е сам за себе си. Двадесет минути след заминаването на 8691 от София потегля и Белия Кон, който спокойно може да обслужва Пазарджик. А що се отнася до Мездра, няма нужда да припомням, че това е възлова гара ,която осъществява връзките със Северозападна България, каквито ще има с 2691.
Мнения: 54
Регистриран на: Чет Авг 13, 2009 8:58 pm
Местоположение: Mezdra

Мнение от tsolov69 »

към svd90 и останалите които се изказват неподготвени относно спирането на 2691 на Мездра,проблема не е в пътниците от и за М , за обслужване на Вн,Мон,Вц,Лом и цяла северозападнала България,защото и двата влака имат удобна връзка от и за 7 линия , а именно от и за морето.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Това за лятото добре(2 месеца и 1/2) за другите месеци как ще обясните връзката? Едва ли пак от Мездра ще правят връзки за морето :lol:
Мнения: 54
Регистриран на: Чет Авг 13, 2009 8:58 pm
Местоположение: Mezdra

Мнение от tsolov69 »

влакове 2691/2692 не спират само във Ва и Сф , а и на Пл,Го(Търново),Шн така че си заслужава да спира целогодишно , и без това минава с 25км/ч та това спиране едва ли ще го забави много,а ползата ще бъде повече от загубата.
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация