
За южния Weekend подкрепям твърдението си за Ст. Загора.
И тогава каква е разликата с 2611 примерно? - можеше да се спира на Шумен ако не се спира ГО, на ГО можеше да има смисъл ако има връзка за Велико Търново и/или Русе (макр че тая работа може да се върши от Янтрата).. Още по щеше да има смисъл ако имаше готови вагони и влака не е скопен до 100........lok45111 написа:Тук не съм съгласен. 4 спирания не са проблем. Съответно за 1 мин. на М, 1 мин. на Пл, 3 мин на ГО за смяна бригади, 1 мин на Шн.bdz46 написа:Разбира се, че е малоумно. Влакът няма работа да спира на ГО, а на М още по-малко. За там си има нормални бързи влакове.
БДЖ от край време се мъчат с трици маймуни да ловят... Калпави разписания, мръсни влакове и после защо нямало пътници.....todor plamenov написа:Просто поредния експеримент идващ да покаже предимствата на автобусите.След 15:00 ч на всеки час в посока Варна има автобус. Единствено "Биомед" не минава през Шумен. Щом БДЖ си мислят,че могат да прескачат град с почти 100 000 жители,ще се возим на автобусите.
Ни най-малко съм си мислил аз специално, че спирайки на Шумен влакът ще поеме пътници от Шумен за Варна. Спирането на Шумен ще поеме пътници от София за Шумен.Maikal написа: За Шумен посока Варна не виждам смисъл аз поне да спира защото те там постоянно си имат влакове които си циклят Ва-Ш, а и има безброй много нелегални таксита които возят на същата цена.