Че и маневрата им може да е една и съща.
Циментовият не работи от година, хората са съкратени и вероятно са я продали или забутали някъде....VESO написа:Доколкото разбрах от написаното , това предприятие е след гара Плевен в посока Гривица.Защото бирената фабрика пак е след Плевен , но в обратна посока - към Ясен и там наистина съм виждал 52-00-ки.В "Плевенски цимент" имаше и 51-00-ца , но от доста време я няма.Може би е нарязана.lok45111 написа:Да не е в бирената? Там имаха 52-ка преди доста време.Nikss написа:Днес пътувайки с БВ 2611 малко след Плевен в двора на едно предприятие видях стара, изоставена и избледняла 52-ка. Номерът и името на предприятието не са ми известни, но като се излезе от Плевен и се позагледа човек ще я види. Вижда се от влака безпроблемно.
Администратор
Днес 52 047 беше МПР в лок. депо София с няколко по - сериозни точки допълнителен ремонт. Имаше неплътности във въздушната инсталация, както и проблеми по механиката, скъсана планка на песъкоподаваща дюза.
Беше спукано тялото на алкохолния пулверизатор, което наложи замяната му пред локомотива да бъде обилно почерпен с 2 литра С2Н5ОН
Беше спукано тялото на алкохолния пулверизатор, което наложи замяната му пред локомотива да бъде обилно почерпен с 2 литра С2Н5ОН
64.19
Администратор
Интересни са снимките, които са ти пратили. Тази със "сгънатите" буфери машина е с някаква автосцепка, а при по - обстоен поглед се вижда, че буферите са на шарнир и се прибират навътре, когато се работи на автосцепка. Интересна работа. И това дали е някоя от нашите 52-ки или просто е немска V60D, заснета някъде по техните гари? На първата снимка, зад 52-ката се вижда електровоз, подобен на този, който е в Пирдоп.
Администратор
Това е най - разумното обяснение. Като гледам сцепката, не е руска. Подобна е на тези, използвани в Индия, Аржентина, Австралия и някои африкански републики. Иранските железници също са на такава сцепка. А доколкото знам, завода, който произвежда БДЖ 52 е направил бая машини за Иран.refil написа:Според мен машината със сгънатите буфери е заводска маневра-може да тегли както със сцепка,така и със спряг-в зависимост за къде е произведения ТПС
Третата снимка у нас ли е правена? Понеже районът ми прилича някъде към Варна , затова си мисля така.
На първата снимка се вижда елетровоз от изчезналата вече серия 171 на немските железници.У нас в Пирдоп има такава машина с номер 171 008-6 , но не е в движение.
За втората снимка си мисля , че е или от някоя африканска , или от арабска държава.
На първата снимка се вижда елетровоз от изчезналата вече серия 171 на немските железници.У нас в Пирдоп има такава машина с номер 171 008-6 , но не е в движение.
За втората снимка си мисля , че е или от някоя африканска , или от арабска държава.
Администратор
Моят познат от Германия , с когото си пиша , ми прати днес тази снимка на 52-253 (със стар номер) , работеща в ОЦК - Кърджали.

Ето и на 52235-9:

Предполагам някъде зад тези стени се крие представител и на серия 64-00.
А от мен актуална снимка на 52115-3 , заснета днес на Ст. Загора.

Ето и на 52235-9:

Предполагам някъде зад тези стени се крие представител и на серия 64-00.
А от мен актуална снимка на 52115-3 , заснета днес на Ст. Загора.
52-54 "ЛУКойл Нефтохим " Бургас
52 -288 "ЛУКойл Нефтохим " Бургас
52 -288 "ЛУКойл Нефтохим " Бургас
поздрави от морето
Точно , което търсих! Преди време го заснех в това състояние , но не си спомням номера.loko248 написа:...
52 -288 "ЛУКойл Нефтохим " Бургас
Благодаря! Загадката , която ми висеше от преди , вече е разгадана.
Информация
Модератори



