
Че и маневрата им може да е една и съща.

Циментовият не работи от година, хората са съкратени и вероятно са я продали или забутали някъде....VESO написа:Доколкото разбрах от написаното , това предприятие е след гара Плевен в посока Гривица.Защото бирената фабрика пак е след Плевен , но в обратна посока - към Ясен и там наистина съм виждал 52-00-ки.В "Плевенски цимент" имаше и 51-00-ца , но от доста време я няма.Може би е нарязана.lok45111 написа:Да не е в бирената? Там имаха 52-ка преди доста време.Nikss написа:Днес пътувайки с БВ 2611 малко след Плевен в двора на едно предприятие видях стара, изоставена и избледняла 52-ка. Номерът и името на предприятието не са ми известни, но като се излезе от Плевен и се позагледа човек ще я види. Вижда се от влака безпроблемно.
Това е най - разумното обяснение. Като гледам сцепката, не е руска. Подобна е на тези, използвани в Индия, Аржентина, Австралия и някои африкански републики. Иранските железници също са на такава сцепка. А доколкото знам, завода, който произвежда БДЖ 52 е направил бая машини за Иран.refil написа:Според мен машината със сгънатите буфери е заводска маневра-може да тегли както със сцепка,така и със спряг-в зависимост за къде е произведения ТПС
Точно , което търсих! Преди време го заснех в това състояние , но не си спомням номера.loko248 написа:...
52 -288 "ЛУКойл Нефтохим " Бургас