Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ясно то нали пак алкохолна продукция излиза. :lol:
Че и маневрата им може да е една и съща. :D
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Когато се движите в посока Гривица се пада вдясно по посоката на движение , десетки пъти съм се опитвал да и видя номера но все не успявам , може сега при липсата на разстителност това да се укаже успешно.
Мнения: 20
Регистриран на: Пет Дек 04, 2009 12:42 pm
Местоположение: Плевен

Мнение от bobi124 »

VESO написа:
lok45111 написа:
Nikss написа:Днес пътувайки с БВ 2611 малко след Плевен в двора на едно предприятие видях стара, изоставена и избледняла 52-ка. Номерът и името на предприятието не са ми известни, но като се излезе от Плевен и се позагледа човек ще я види. Вижда се от влака безпроблемно.
Да не е в бирената? Там имаха 52-ка преди доста време.
Доколкото разбрах от написаното , това предприятие е след гара Плевен в посока Гривица.Защото бирената фабрика пак е след Плевен , но в обратна посока - към Ясен и там наистина съм виждал 52-00-ки.В "Плевенски цимент" имаше и 51-00-ца , но от доста време я няма.Може би е нарязана.
Циментовият не работи от година, хората са съкратени и вероятно са я продали или забутали някъде....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес 52 047 беше МПР в лок. депо София с няколко по - сериозни точки допълнителен ремонт. Имаше неплътности във въздушната инсталация, както и проблеми по механиката, скъсана планка на песъкоподаваща дюза.

Беше спукано тялото на алкохолния пулверизатор, което наложи замяната му пред локомотива да бъде обилно почерпен с 2 литра С2Н5ОН 8)
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

От доста време си пиша с един немец , почитател на локомотивите серия 52-00 и днес ми прати следните архивни снимки.

Преди изпращането за България:
Изображение

Проби със старата ливрея (забележете как изглеждат буферите):
Изображение

Готовата 52-03:
Изображение

Халето:
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Интересни са снимките, които са ти пратили. Тази със "сгънатите" буфери машина е с някаква автосцепка, а при по - обстоен поглед се вижда, че буферите са на шарнир и се прибират навътре, когато се работи на автосцепка. Интересна работа. И това дали е някоя от нашите 52-ки или просто е немска V60D, заснета някъде по техните гари? На първата снимка, зад 52-ката се вижда електровоз, подобен на този, който е в Пирдоп.
Мнения: 118
Регистриран на: Пон Мар 10, 2008 11:22 am
Местоположение: София

Мнение от refil »

Според мен машината със сгънатите буфери е заводска маневра-може да тегли както със сцепка,така и със спряг-в зависимост за къде е произведения ТПС
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

refil написа:Според мен машината със сгънатите буфери е заводска маневра-може да тегли както със сцепка,така и със спряг-в зависимост за къде е произведения ТПС
Това е най - разумното обяснение. Като гледам сцепката, не е руска. Подобна е на тези, използвани в Индия, Аржентина, Австралия и някои африкански републики. Иранските железници също са на такава сцепка. А доколкото знам, завода, който произвежда БДЖ 52 е направил бая машини за Иран.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Като гледам физиономиите на снимката, май е точно из Иран или Сирия някъде.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

2-рата снимка 100 % не е България, вижте отляво зад стълбовете се виждат палми.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Третата снимка у нас ли е правена? Понеже районът ми прилича някъде към Варна , затова си мисля така.
На първата снимка се вижда елетровоз от изчезналата вече серия 171 на немските железници.У нас в Пирдоп има такава машина с номер 171 008-6 , но не е в движение.
За втората снимка си мисля , че е или от някоя африканска , или от арабска държава.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Третата снимка е по - скоро в Бургас. Тя 52 003 и в момента си работи в този район.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Моят познат от Германия , с когото си пиша , ми прати днес тази снимка на 52-253 (със стар номер) , работеща в ОЦК - Кърджали.
Изображение

Ето и на 52235-9:
Изображение

Предполагам някъде зад тези стени се крие представител и на серия 64-00.
А от мен актуална снимка на 52115-3 , заснета днес на Ст. Загора.
Мнения: 5
Регистриран на: Сря Апр 28, 2010 8:03 pm
Местоположение: БУРГАС
52-54 "ЛУКойл Нефтохим " Бургас
52 -288 "ЛУКойл Нефтохим " Бургас
поздрави от морето
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
loko248 написа:...
52 -288 "ЛУКойл Нефтохим " Бургас
Точно , което търсих! Преди време го заснех в това състояние , но не си спомням номера.
Благодаря! Загадката , която ми висеше от преди , вече е разгадана. :D
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация