А ако се вдигне цялата серия до 140, а проблемните просто да не се движат?Tramway написа:Не се издават заповеди за всеки вагон поотделно. Независимо какво ще покажат пробите, цялата серия засега си остава ограничена, докато не решат да им оправят талигите до последния вагон.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Кой ти говори за тука има тука нема - назнчава се комисия и на специален влак се пробват накичени със съответната апаратура....... Които вагон дава отклонения - на каналаdobo написа:Ще ме извиняваш но вярвам, че освен в енергетиката и в превоза на хора е строго забранена играта тука има тука нема !

Глобален модератор
Има разлика между проби и изпитания. Изпитания са правят от НИИТ на новопостроен, новодоставен и рециклиран с конструктивни промени подвижен състав. Целта на изпитанията е да са изработят експлоатационни норми за съответната серия. На изпитания са подлага обикновено представителна извадка от всички единици в серията. А пробата са прави на всяко едно ремонтирано без промяна в конструкцията возило и цели да установи доколко то покрива нормите и доколко е качествен ремонта. Извършва са от собственика на возилото, в случая БДЖ.07 написа:Кой ти говори за тука има тука нема - назнчава се комисия и на специален влак се пробват накичени със съответната апаратура....... Които вагон дава отклонения - на канала
При масово отклонение от нормите са въвежда временно ограничение на някои параметри за цялата серия, което важи до отстраняване на проблема на всички единици от серията до една. Чак тогава са вдигат ограниченията.
Тъй че 63-ките още дълго ще са търкалят със 100, независимо че някои от тях могат и с 200.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.


Глобален модератор
Никой не е мислил такива работи. Нова серия подвижен състав са създава при наличието на съществени конструктивни разлики от останалите серии подобни возила. Предложението за нова серия са прави от ИАЖА на база на доклад от НИИТ, в който са описват конструктивните особености и разлики от други серии, и са прилагат резултатите от изпитанията придружени с експертни оценки.Nikss написа:Хубаво мислеха да ги направят новите серия 65, ама...
След като превозвачът създаде новата серия трябва да изработи един куп норми, наредби и инструкции за ремонт, експлоатация и поддръжка, които да разпрати по всички поделения, те да почнат да ги разучават, да са обучават, и тъй до безкрай.....
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Пак по-добре отколкото и новите да са ограничени. Старите докато им отстранят дефектите колко още време ще мине... язък за барута.Tramway написа:Никой не е мислил такива работи. Нова серия подвижен състав са създава при наличието на съществени конструктивни разлики от останалите серии подобни возила. Предложението за нова серия са прави от ИАЖА на база на доклад от НИИТ, в който са описват конструктивните особености и разлики от други серии, и са прилагат резултатите от изпитанията придружени с експертни оценки.Nikss написа:Хубаво мислеха да ги направят новите серия 65, ама...
След като превозвачът създаде новата серия трябва да изработи един куп норми, наредби и инструкции за ремонт, експлоатация и поддръжка, които да разпрати по всички поделения, те да почнат да ги разучават, да са обучават, и тъй до безкрай.....
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Глобален модератор
Нали ти обясних, че нова серия няма да са създава защото няма основание. Тъй че старите вагони ще висят като камък на врата на новите и всички дружно ще са търкалят със свръхзвуковата скорост от 100 км/ч.Nikss написа:Пак по-добре отколкото и новите да са ограничени. Старите докато им отстранят дефектите колко още време ще мине... язък за барута.
Знае са много добре, но за да са оправи трябват пари. Докато ограничението струва само малко листове принтерска хартия.07 написа:На старите май не се знае какво точно причинява вибрациите и удрянето на буксите в отбивачките още при 25 км/ч
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Информация
Модератори