
Администратор
Попаднах на снимки на рециклиращи се в момента в Дряново вагони серия 63, които още на пръв поглед правят впечатление с това, че са с лепени стъкла и черна "маска" около тях - подобно на ЕМВ 30/31. За вътрешното оборудване никъде не намерих нищо обаче, нито и някакви технически данни.
Някой да е запознат с подробностите?
Някой да е запознат с подробностите?
Последно промяна от Mario Evstatiev на Чет Сеп 17, 2009 6:38 pm, променено общо 1 път.
Имам инфо (не гарантирам достоверност), че климатика вече щял да "духа" отгоре, а оформлението на салона (разположение на седалките) да се запази......lok45111 написа:Попаднах на снимки на рециклиращи се в момента в Дряново вагони серия 63, които още на пръв поглед правят впечатление с това, че са с лепени стъкла и черна "маска" около тях - подобно на ЕМВ 30/31. За вътрешното оборудване никъде не намерих нищо обаче, нито и някакви технически данни.
Някой да е запознат с подробностите?

Администратор
Вероятно, тя причината е в автоматиката, която е калпаво изпълнена и още по - калпаво поддържана. На мен ми е интересно ще ги направят ли тези вагони като хората и по - удобни. И да внимават с хлабините, че да не ги караме със 100 км/час.Vancho написа:А нещо около ''автоматичните'' врати за достъп до салона. Пак ли ще се отварят и затварят, когато пожелаят
64.19
Не само хлабините - на втората партида вагони коравината на пружините е била извън всякакви граници - имало е вагони на които е нямало 2 пружни с еднаква коравина и за капак всичките са били извън норма, амортисоьрите също са били проблемни - макар и не протекли външно са погасявали на дедо си кнора и буксите да се уряли в крайно горно положние........
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор

7-ми септември ли и до Дряново ли ?
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Браво, Ивайло! Личи си кой е ентусиаст. Иначе вагончетата радват, остава и талигите да нямат проблемите на предишните рециклати.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Ааа имам усещането, че тук талигите ще бъдат оправени и ще има пердашене със 130...
иначе са чудесни... дори тия на Янтрата пасти да ядат пред тях
а само второкласни ли се "модернизират" или ще има и първокласни? Досега при ревизии някои от стандартните второкласни 63-ки се сдобиха с нова тапицерия на седалките, тъй като старата беше напластена с мръсотия, от първокласните вагони всичко е със старата тапицерия тъй като не е толкова захабена... та това ми е интересно ще модернизират ли първокласни 63 да видим там какво ще измъдрят, но определено снимките на новите 63 радват и са доста обнадеждаващи... нямам търпение да ги пробвам... 





Администратор
Според информация на Управителя на НИИТ - ООД, утре група от Института заминава за Септември, където ще започнат електрическите изпитания на още два от новорециклираните пътнически вагони от "ВРЗ - 99" АД гр. Септември. След това ще се извършат и останалите проби, включително спирачно - ходови изпитания и вагоните ще получат сертификат за движение по ЖП мрежата на Република България.
64.19
Информация
Модератори