Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Попаднах на снимки на рециклиращи се в момента в Дряново вагони серия 63, които още на пръв поглед правят впечатление с това, че са с лепени стъкла и черна "маска" около тях - подобно на ЕМВ 30/31. За вътрешното оборудване никъде не намерих нищо обаче, нито и някакви технически данни.

Някой да е запознат с подробностите?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
lok45111 написа:Попаднах на снимки на рециклиращи се в момента в Дряново вагони серия 63, които още на пръв поглед правят впечатление с това, че са с лепени стъкла и черна "маска" около тях - подобно на ЕМВ 30/31. За вътрешното оборудване никъде не намерих нищо обаче, нито и някакви технически данни.

Някой да е запознат с подробностите?
Имам инфо (не гарантирам достоверност), че климатика вече щял да "духа" отгоре, а оформлението на салона (разположение на седалките) да се запази......
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

А нещо около ''автоматичните'' врати за достъп до салона. Пак ли ще се отварят и затварят, когато пожелаят :roll:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Vancho написа:А нещо около ''автоматичните'' врати за достъп до салона. Пак ли ще се отварят и затварят, когато пожелаят :roll:
Вероятно, тя причината е в автоматиката, която е калпаво изпълнена и още по - калпаво поддържана. На мен ми е интересно ще ги направят ли тези вагони като хората и по - удобни. И да внимават с хлабините, че да не ги караме със 100 км/час.
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Не само хлабините - на втората партида вагони коравината на пружините е била извън всякакви граници - имало е вагони на които е нямало 2 пружни с еднаква коравина и за капак всичките са били извън норма, амортисоьрите също са били проблемни - макар и не протекли външно са погасявали на дедо си кнора и буксите да се уряли в крайно горно положние........
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Вчера, на опашката на 10114 мернах нов 63, обаче слънцето ми светеше насреща и само видях, че прозореца на автоматичната врата беше правоъгълен. Сигурно са го закарали в "Надежда". Стори ми се че и окраската беше нещо по-различна.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И тези вагони изглеждали така:
Изображение
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Айде пак проект :twisted:

Група за 7-ми има ли навита?!
64.19
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

7-ми септември ли и до Дряново ли ?
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Ето на какво се натъкнах :
Изображение Изображение


Изображение Изображение

http://www.videlinabg.com/fullnews.php?id_news=7136
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Браво, Ивайло! Личи си кой е ентусиаст. Иначе вагончетата радват, остава и талигите да нямат проблемите на предишните рециклати.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Тъпото е, че попадат под общия знаменател 100км/ч. :oops:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Може пък да има някакво изключение за новорециклираните вагони. Иначе няма смисъл да се хвалят с тях и да ги пуснат до 100 км/ч.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ааа имам усещането, че тук талигите ще бъдат оправени и ще има пердашене със 130... :twisted: иначе са чудесни... дори тия на Янтрата пасти да ядат пред тях :D :lol: а само второкласни ли се "модернизират" или ще има и първокласни? Досега при ревизии някои от стандартните второкласни 63-ки се сдобиха с нова тапицерия на седалките, тъй като старата беше напластена с мръсотия, от първокласните вагони всичко е със старата тапицерия тъй като не е толкова захабена... та това ми е интересно ще модернизират ли първокласни 63 да видим там какво ще измъдрят, но определено снимките на новите 63 радват и са доста обнадеждаващи... нямам търпение да ги пробвам... :P
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Според информация на Управителя на НИИТ - ООД, утре група от Института заминава за Септември, където ще започнат електрическите изпитания на още два от новорециклираните пътнически вагони от "ВРЗ - 99" АД гр. Септември. След това ще се извършат и останалите проби, включително спирачно - ходови изпитания и вагоните ще получат сертификат за движение по ЖП мрежата на Република България.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация