 
    					    					    				Администратор
    			        Попаднах на снимки на рециклиращи се в момента в Дряново вагони серия 63, които още на пръв поглед правят впечатление с това, че са с лепени стъкла и черна "маска" около тях - подобно на ЕМВ 30/31. За вътрешното оборудване никъде не намерих нищо обаче, нито и някакви технически данни. 
Някой да е запознат с подробностите?
    				
    				
    				
    				
    				    					Някой да е запознат с подробностите?
Последно промяна от Mario Evstatiev на Чет Сеп 17, 2009 6:38 pm, променено общо 1 път.
Имам инфо (не гарантирам достоверност), че климатика вече щял да "духа" отгоре, а оформлението на салона (разположение на седалките) да се запази......lok45111 написа:Попаднах на снимки на рециклиращи се в момента в Дряново вагони серия 63, които още на пръв поглед правят впечатление с това, че са с лепени стъкла и черна "маска" около тях - подобно на ЕМВ 30/31. За вътрешното оборудване никъде не намерих нищо обаче, нито и някакви технически данни.
Някой да е запознат с подробностите?
 
    					    					    				Администратор
    			        Вероятно, тя причината е в автоматиката, която е калпаво изпълнена и още по - калпаво поддържана. На мен ми е интересно ще ги направят ли тези вагони като хората и по - удобни. И да внимават с хлабините, че да не ги караме със 100 км/час.Vancho написа:А нещо около ''автоматичните'' врати за достъп до салона. Пак ли ще се отварят и затварят, когато пожелаят
64.19
    				
    				    			Не само хлабините - на втората партида вагони коравината на пружините е била извън всякакви граници - имало е вагони на които е нямало 2 пружни с еднаква коравина и за капак всичките са били извън норма, амортисоьрите също са били проблемни - макар и не протекли външно са погасявали на дедо си кнора и буксите да се уряли в крайно горно положние........
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Мнения: 1131
      		Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		         
    					    					    				Администратор
    			         
    					    					    				7-ми септември  ли и до Дряново ли ?
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Мнения: 1131
      		Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		         
    					    					    				Администратор
    			        Браво, Ивайло! Личи си кой е ентусиаст. Иначе вагончетата радват, остава и талигите да нямат проблемите на предишните рециклати.
64.19
    				
    				    			Мнения: 1131
      		Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		         
    					    					    				Мнения: 1990
      		Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
      		
      		
      		      		      		
      		      		      		         
    					    					    				Ааа имам усещането, че тук талигите ще бъдат оправени и ще има пердашене със 130...   иначе са чудесни... дори тия на Янтрата пасти да ядат пред тях
    иначе са чудесни... дори тия на Янтрата пасти да ядат пред тях   
    а само второкласни ли се "модернизират" или ще има и първокласни? Досега при ревизии някои от стандартните второкласни 63-ки се сдобиха с нова тапицерия на седалките, тъй като старата беше напластена с мръсотия, от първокласните вагони всичко е със старата тапицерия тъй като не е толкова захабена... та това ми е интересно ще модернизират ли първокласни 63 да видим там какво ще измъдрят, но определено снимките на новите 63 радват и са доста обнадеждаващи... нямам търпение да ги пробвам...
   а само второкласни ли се "модернизират" или ще има и първокласни? Досега при ревизии някои от стандартните второкласни 63-ки се сдобиха с нова тапицерия на седалките, тъй като старата беше напластена с мръсотия, от първокласните вагони всичко е със старата тапицерия тъй като не е толкова захабена... та това ми е интересно ще модернизират ли първокласни 63 да видим там какво ще измъдрят, но определено снимките на новите 63 радват и са доста обнадеждаващи... нямам търпение да ги пробвам...  
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			 иначе са чудесни... дори тия на Янтрата пасти да ядат пред тях
    иначе са чудесни... дори тия на Янтрата пасти да ядат пред тях   
    а само второкласни ли се "модернизират" или ще има и първокласни? Досега при ревизии някои от стандартните второкласни 63-ки се сдобиха с нова тапицерия на седалките, тъй като старата беше напластена с мръсотия, от първокласните вагони всичко е със старата тапицерия тъй като не е толкова захабена... та това ми е интересно ще модернизират ли първокласни 63 да видим там какво ще измъдрят, но определено снимките на новите 63 радват и са доста обнадеждаващи... нямам търпение да ги пробвам...
   а само второкласни ли се "модернизират" или ще има и първокласни? Досега при ревизии някои от стандартните второкласни 63-ки се сдобиха с нова тапицерия на седалките, тъй като старата беше напластена с мръсотия, от първокласните вагони всичко е със старата тапицерия тъй като не е толкова захабена... та това ми е интересно ще модернизират ли първокласни 63 да видим там какво ще измъдрят, но определено снимките на новите 63 радват и са доста обнадеждаващи... нямам търпение да ги пробвам...  
 
    					    					    				Администратор
    			        Според информация на Управителя на НИИТ - ООД, утре група от Института заминава за Септември, където ще започнат електрическите изпитания на още два от новорециклираните пътнически вагони от "ВРЗ - 99" АД гр. Септември. След това ще се извършат и останалите проби, включително спирачно - ходови изпитания и вагоните ще получат сертификат за движение по ЖП мрежата на Република България.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					64.19
    				
    				    			Информация
Модератори
					
				





