Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Tramway написа:Не се издават заповеди за всеки вагон поотделно. Независимо какво ще покажат пробите, цялата серия засега си остава ограничена, докато не решат да им оправят талигите до последния вагон.
А ако се вдигне цялата серия до 140, а проблемните просто да не се движат?
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

няма с какво да вървят "Златните" и "Чайката", "Дианата" "Янтрата"....
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не се знае кои са проблемните.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:Не се знае кои са проблемните.
Ами пробват се, и които става - става......
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Ще ме извиняваш но вярвам, че освен в енергетиката и в превоза на хора е строго забранена играта тука има тука нема !
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

dobo написа:Ще ме извиняваш но вярвам, че освен в енергетиката и в превоза на хора е строго забранена играта тука има тука нема !
Кой ти говори за тука има тука нема - назнчава се комисия и на специален влак се пробват накичени със съответната апаратура....... Които вагон дава отклонения - на канала
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Това няма ли да доведе до прекомерни и неоправдани разходи ? За всеки вагон да се назначават влакове за изпитания , наем на машина и прочие други разходи ? Няма ли вариант да се извършват наблюдения докато вагоните се таралянкат на редовни влакове ?
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

07 написа:Кой ти говори за тука има тука нема - назнчава се комисия и на специален влак се пробват накичени със съответната апаратура....... Които вагон дава отклонения - на канала
Има разлика между проби и изпитания. Изпитания са правят от НИИТ на новопостроен, новодоставен и рециклиран с конструктивни промени подвижен състав. Целта на изпитанията е да са изработят експлоатационни норми за съответната серия. На изпитания са подлага обикновено представителна извадка от всички единици в серията. А пробата са прави на всяко едно ремонтирано без промяна в конструкцията возило и цели да установи доколко то покрива нормите и доколко е качествен ремонта. Извършва са от собственика на возилото, в случая БДЖ.
При масово отклонение от нормите са въвежда временно ограничение на някои параметри за цялата серия, което важи до отстраняване на проблема на всички единици от серията до една. Чак тогава са вдигат ограниченията.
Тъй че 63-ките още дълго ще са търкалят със 100, независимо че някои от тях могат и с 200.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Хубаво мислеха да ги направят новите серия 65, ама... :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Nikss написа:Хубаво мислеха да ги направят новите серия 65, ама... :evil:
и 64та става....
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Nikss написа:Хубаво мислеха да ги направят новите серия 65, ама... :evil:
Никой не е мислил такива работи. Нова серия подвижен състав са създава при наличието на съществени конструктивни разлики от останалите серии подобни возила. Предложението за нова серия са прави от ИАЖА на база на доклад от НИИТ, в който са описват конструктивните особености и разлики от други серии, и са прилагат резултатите от изпитанията придружени с експертни оценки.
След като превозвачът създаде новата серия трябва да изработи един куп норми, наредби и инструкции за ремонт, експлоатация и поддръжка, които да разпрати по всички поделения, те да почнат да ги разучават, да са обучават, и тъй до безкрай.....
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Tramway написа:
Nikss написа:Хубаво мислеха да ги направят новите серия 65, ама... :evil:
Никой не е мислил такива работи. Нова серия подвижен състав са създава при наличието на съществени конструктивни разлики от останалите серии подобни возила. Предложението за нова серия са прави от ИАЖА на база на доклад от НИИТ, в който са описват конструктивните особености и разлики от други серии, и са прилагат резултатите от изпитанията придружени с експертни оценки.
След като превозвачът създаде новата серия трябва да изработи един куп норми, наредби и инструкции за ремонт, експлоатация и поддръжка, които да разпрати по всички поделения, те да почнат да ги разучават, да са обучават, и тъй до безкрай.....
Пак по-добре отколкото и новите да са ограничени. Старите докато им отстранят дефектите колко още време ще мине... язък за барута.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

На старите май не се знае какво точно причинява вибрациите и удрянето на буксите в отбивачките още при 25 км/ч
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Nikss написа:Пак по-добре отколкото и новите да са ограничени. Старите докато им отстранят дефектите колко още време ще мине... язък за барута.
Нали ти обясних, че нова серия няма да са създава защото няма основание. Тъй че старите вагони ще висят като камък на врата на новите и всички дружно ще са търкалят със свръхзвуковата скорост от 100 км/ч.
07 написа:На старите май не се знае какво точно причинява вибрациите и удрянето на буксите в отбивачките още при 25 км/ч
Знае са много добре, но за да са оправи трябват пари. Докато ограничението струва само малко листове принтерска хартия.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

А сигурно ли че дефектите няма да се прояват и при новите? На старите какво се оказа - пружините ли са калпави?
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация