Част от пробите в междугарието Стралджа - Церковски. След всичките изпитания , вагонът от клипа , който е с номер 51 52 25 63 040 - 6 , излязъл от ВЗ "Интерком" е сертифициран за 160 км/ч.За съжаление това не може да се каже и за септемврийските му събратя , които имаха проблеми с изместване центъра на тежестта на талигите и техните първоначални проби в участъка Сп - Пзк бяха неуспешни. Затова с индивидуални протоколи те минаха извънредни проби и бяха сертифицирани за 140 км/ч.Конкретно по клипа , наблюдава се проба на спирачната система , забележете само свистенето , което се чува накрая.Начело на изпитателния влак е 46211-9.

Ето инфо за същия вагон от 25-ти ноември:
Днес , докато чаках да пътувам със 10263 , станах неволен свидетел на една от пробите на новите 63-ки.Както знаем сега се провеждат изпитанията в участъка Сп - Пзк , а утре ще се ходи към Ст.Загора и Калояновец.
Малко след като съобщиха идването на пътническия ( а той обикновено пристига на 3-ти коловоз) , в далечината се подаде локомотив и аз , както останалите пътници на перона , предположих , че става дума за композиция , която в последно време доста често заменя DESIRO-то.Но каква беше общата изненада , когато на 3-ти коловоз се установи изпитателният влак , съставен от 46211-9 начело и 3 вагона , последният от които инвалиден , дряновски с номер 51 52 25 63 040 - 6.Фотографии при пристигане:
-
снимка 1;
-
снимка 2;
-
снимка 3.
При увеличаване на 3-тата снимка , ще забележете , че полето , където се изписва скоростта е празно.Поговорих си с момчето в единия изпитателен вагон , което каза , че пробите са минали успешно , но им остават още един тур до Сп и назад.Утре щели да "гонят" вятъра в участъка Ст.Загора - Калояновец , а в понеделник били към Карнобат.
Последно промяна от VESO на Чет Мар 18, 2010 9:58 pm, променено общо 1 път.