Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

svd90 написа: Чайката не ги ли иска :D
Чайката се справя и със сегашните..

---------
svd90 написа: Много се радвам за това,че тръгват на Сл.бряг , но страшно се притеснявам да не бъдат издраскани с графики ,а вътре да бъдат запазени чисти и спретнати дълго време. Дано тоя път не си покажем простотията
Те на който и влак да тръгнат.... единственото което е жалко че ги дават на депо "Надежда" - там нищо не оцелява дълго........
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Разкачане на нова 63-ка в движение - http://vbox7.com/play:5668ce97 Това проба ли е или инцидент ? :roll:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Проба е естествено.
Вижда се и как куката на вагон-лабораторията освобождава куплата.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

plastikat написа:Разкачане на нова 63-ка в движение - http://vbox7.com/play:5668ce97 Това проба ли е или инцидент ? :roll:
Мен на проба ми се струва, въпреки, че не съм чувал за такава.
Се пак куплата сама се откачи, мисля че е проба.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Част от пробите в междугарието Стралджа - Церковски. След всичките изпитания , вагонът от клипа , който е с номер 51 52 25 63 040 - 6 , излязъл от ВЗ "Интерком" е сертифициран за 160 км/ч.За съжаление това не може да се каже и за септемврийските му събратя , които имаха проблеми с изместване центъра на тежестта на талигите и техните първоначални проби в участъка Сп - Пзк бяха неуспешни. Затова с индивидуални протоколи те минаха извънредни проби и бяха сертифицирани за 140 км/ч.Конкретно по клипа , наблюдава се проба на спирачната система , забележете само свистенето , което се чува накрая.Начело на изпитателния влак е 46211-9. :D
Ето инфо за същия вагон от 25-ти ноември:
Днес , докато чаках да пътувам със 10263 , станах неволен свидетел на една от пробите на новите 63-ки.Както знаем сега се провеждат изпитанията в участъка Сп - Пзк , а утре ще се ходи към Ст.Загора и Калояновец.
Малко след като съобщиха идването на пътническия ( а той обикновено пристига на 3-ти коловоз) , в далечината се подаде локомотив и аз , както останалите пътници на перона , предположих , че става дума за композиция , която в последно време доста често заменя DESIRO-то.Но каква беше общата изненада , когато на 3-ти коловоз се установи изпитателният влак , съставен от 46211-9 начело и 3 вагона , последният от които инвалиден , дряновски с номер 51 52 25 63 040 - 6.Фотографии при пристигане:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
При увеличаване на 3-тата снимка , ще забележете , че полето , където се изписва скоростта е празно.Поговорих си с момчето в единия изпитателен вагон , което каза , че пробите са минали успешно , но им остават още един тур до Сп и назад.Утре щели да "гонят" вятъра в участъка Ст.Загора - Калояновец , а в понеделник били към Карнобат.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

За 30 секунди спря.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Но с каква скорост ? Неизглежда повече от 120.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ибаси чудото. Досега не бях виждал такова нещо, но не мога да кажа, че не е интересно. 8) Евала на тоя, направил клипа. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Надявам се да не са същите като на "Чайка"-та, ще си спират...
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

BahnTV бяха снимали много подробно пробите на Siemens Viaggio Comfort, които се ползват от ÖBB за railjet влаковете им.

Беше представена скоростната и спирачната проба на вагоните. Бяха разкачени при 180.

При добро желание от БДЖ и със съответната техника (три броя HD видео камери, стативи и достатъчно памет) може да се продуцира нещо подобно и у нас и да се предтави пред широката общественост.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

42 072.9 написа:Надявам се да не са същите като на "Чайка"-та, ще си спират...
На "чайка"-та какво им има? Не спират ли?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не спират. Може би едни от най-неспиращите, по-зле и от 74.
А същите уж вагони на Златните си спират.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

На чайката каруците навъртат почти двоен километраж за 24 часа... и няма много време да се преглеждат
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре , но не ли ги въртят тези от Чайката с тези от Златните , Дианата или от "Сл.бряг"? По номер съм засичал вагон , в който една седмица съм пътувал с него от Червен бряг до София , а на следваща седмица - от Пазарджик до Пловдив.И малкият графит при шаблона си стоеше.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

n0_aLoNe написа:
plastikat написа:Разкачане на нова 63-ка в движение - http://vbox7.com/play:5668ce97 Това проба ли е или инцидент ? :roll:
Мен на проба ми се струва, въпреки, че не съм чувал за такава.
Се пак куплата сама се откачи, мисля че е проба.
Проба е момчета, виждате ли механичното завъртане на куката на изпитателния вагон. Такава проба се прави и е част от задължителните сертификационни изпитания на всеки нов или модифициран подвижен състав.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация