Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Мерси за отговора, значи някой само се е правил на разбирач, ето четете що за простотии: линк
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това е някаква абсолютна простотия.Единственият проблем на DESIRO е , че при продължително движение със скорост под 40 км/ч настъпват някакви повреди - затова при Кюстендил - Гюешево , влаковете са с композиции.Последно имаше голям спор за участъка Добрич - Кардам и дали може да се пускат там мотрисите , но със специална заповед бе разрешено продължително им движение с 40 км/ч точно в тази отсечка.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Не 40, а 25 км/ч. До Кюстендил също е 40 скоростта.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Имало е злонамерени действия срещу ДМВ 10-015/016. В една от автосцепките умишлоне е хвърлен болт в механизма за въздушно зацепване, поради което е повреден клапан от инсталацията. Същият е даден за изработка в Цех "Подготвителен" в депо София.
64.19
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

lok45111 написа:Имало е злонамерени действия срещу ДМВ 10-015/016. В една от автосцепките умишлоне е хвърлен болт в механизма за въздушно зацепване, поради което е повреден клапан от инсталацията. Същият е даден за изработка в Цех "Подготвителен" в депо София.
Е може ли такива работи значи, това не мога да го разбера в някои хора.... направо без коментар :twisted: :evil:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Болта е пуснат умишлено и то на място, където някой е знаел, че ще направи беля. Командния клапан на въздушното зацепване буквално бе разцепен.
64.19
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

А 10 серия ДМВ са с два двигатела нали?И какъв разход имат?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

elektrovoz46 написа:А 10 серия ДМВ са с два двигатела нали?И какъв разход имат?
Два дизел - мотора по 275 кВт всеки. Предавката е хидромеханична с автоматична скоростна кутия. Всеки дизел мотор задвижва прилежащата му талига.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok45111 написа:
elektrovoz46 написа:А 10 серия ДМВ са с два двигатела нали?И какъв разход имат?
Два дизел - мотора по 275 кВт всеки. Предавката е хидромеханична с автоматична скоростна кутия. Всеки дизел мотор задвижва прилежащата му талига.
3степенна автоматична скоростна кутия с хидротрансформатор или ХПК? предполагам е първото (по-специфичното придърпване при превключване)
Мнения: 26
Регистриран на: Пет Фев 08, 2008 7:55 pm
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Мнение от HASSEN »

Може ли да кажете въз основа на какви нормативни документи с билет за 2 клас мога да пътувам в салона обозначен като 1 клас на ДМВ 'Дезиро'.
Питам понеже вече няколко пъти превозната бригада заявява, че щом билета ми е 2 клас нямам право да съм в този обособен за 1 клас салон.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Със сигурност ли първата класа в Дезиро не се третира като 1-ва вече, т.е. не се издават такива билети ?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Да, със сигурност 1-вата класа за Дезиро вече не важи. Вчера пътувах от София до Костинброд с 10208 и кондукторът нищо не каза, че съм в първа класа.
Мнения: 26
Регистриран на: Пет Фев 08, 2008 7:55 pm
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Мнение от HASSEN »

rexkos написа:Да, със сигурност 1-вата класа за Дезиро вече не важи. Вчера пътувах от София до Костинброд с 10208 и кондукторът нищо не каза, че съм в първа класа.
И аз няколко пъти пътувах от Димитровград до Пловдив и не ме пускаха там, затова и питам-за да мога да се аргументирам.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Със сигурност в 10-00-ките , но и като цяло в пътническите влакове не важи. Обаче 10121 / 10263 / 10114 е композиция и там съм попадал на 3 типа кондукторски обяснения.Ситуацията се е разигравала в един и същи тип вагон - първокласния , само че в различни дни , а реакциите на кондукторите към обикновени пътници бяха следните:
1. заявява , че за пътническите влакове , обслужвани от композиции , в които има първокласен вагон , важи първа класа и след като билетът ти е за втора , изобщо нямаш място в него и те гони от там.По този начин беше накарал цяло купе (6-тима души) да се преместят в съседния вагон.
2. проверява ти билета и ти казва , че след като ти е за второкласен вагон , можеш да останеш в първокласния , но без да сядаш на седалките , а само прав (тук обаче не уточни къде - в коридора или в купетата , но аз наблюдавах отстрани как подробно го обяснява на една жена).
3. казва ти , че можеш да стоиш спокойно в първокласния вагон , тъй като по нормативни документи първокласен вагон на пътнически и крайградски влакове се третирал като второкласен.
Ха сега де. :)
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

За ПВ и КПВ важало ли е изобщо 1-ва класа
Публикувай отговор

Обратно към “Дизелови мотриси и мотрисни влакове | Diesel Multiple Units and railcars ”

Информация