абе гледам нема тема относно дезирото и викам да видя какви ще са вашите отзиви спрямо него?

Дезиро е немска дизелова мотриса произведана от Сименс предназначена за къси растояния до 100-150 км.Мисля обаче,че ние не ги използваме по предназначение,което създава голямо неудобство на пътниците тъи като не е много удобно 3-4 часа на седалка от автобус,Дано електрическите дезиро не са подобни на дизелите 


Общо електричките Дезиро ще се 25 - 15 от тях ще са тривагонни и 10 четиривагонни.44-134 написа:доколкото аз чух щели да са същите обаче можело да са с 4 не с 2 вагона
Ето две снимки-първата е тривагонна, а втората четиривагонна.Мотрисите са съответно немски и гръцки.Е, наште няма да са с такава ливрея с каквато са тези на снимките, но ще видим като дойдат у нас.

А ето какви ел.табла вече имат софойските Дезирки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632891641596250000.jpg

Администратор
Ако трябва да бъда честен, на мен лично ДМВ серия 10 ми харесват, но смятам, че в БДЖ не се използват по предназначение или поне отчасти е така. Съгласен съм за София - Кюстендил, Варна - Добрич, Плевен - Черквица, Левски - Троян и др., но не съм съгласен с порочната практика да се пускат на разстояния, където времепътуването е повече от два часа. Или ако е така, то поне пасажерските столове(седалките) да са по - удобни, например, като тези на 10 001/002 и 10 003/004. Също така се надявам новите ЕМВ от фамилията "Дезиро" да бъдат с по - удобни пасажерски столове, а не с тези, които се монтират на нашите ДМВ.44-134 написа:Тва сичко добре обаче мен ме интересуват лични мнения а не технически данни и за какво са предназначени
64.19
Упссс...Наистина ги забравих.KRAKOMOBILA написа:А къде са снимките на ел.дезирото,май ги забрави


Ето ги:
Тривагонен вариант
Четиривагонен вариант

rexkos,4-вагонния вариант,който си дал,не е за редовно движение по железопътните линии на Гърция,а е предназначен за градската железница Prosatiakos,в частност за атинското метро.Като се има предвид спадането на пътникопотока у нас,през последните години,предлагам електрическите мотриси,които ще се внасят,да са 3-вагонни.

Администратор
Аз съм на страната на по - луксозен 4-вагонен вариант. Имаше идея да се направи такъв вариант за по - дълги пътувания. Като пример мога да дам влаковете София - Видин и София - Пловдив, идеални са, стига да не сложат седалки от типа "грАдски транспорт - София"KRAKOMOBILA написа:Аз също съм чувал че са и 3 и 4 вагонни

64.19
Информация
Модератори