
Мерси за отговора, значи някой само се е правил на разбирач, ето четете що за простотии: линк
Това е някаква абсолютна простотия.Единственият проблем на DESIRO е , че при продължително движение със скорост под 40 км/ч настъпват някакви повреди - затова при Кюстендил - Гюешево , влаковете са с композиции.Последно имаше голям спор за участъка Добрич - Кардам и дали може да се пускат там мотрисите , но със специална заповед бе разрешено продължително им движение с 40 км/ч точно в тази отсечка.

Администратор

Техник
Е може ли такива работи значи, това не мога да го разбера в някои хора.... направо без коментарlok45111 написа:Имало е злонамерени действия срещу ДМВ 10-015/016. В една от автосцепките умишлоне е хвърлен болт в механизма за въздушно зацепване, поради което е повреден клапан от инсталацията. Същият е даден за изработка в Цех "Подготвителен" в депо София.



Администратор

Администратор
3степенна автоматична скоростна кутия с хидротрансформатор или ХПК? предполагам е първото (по-специфичното придърпване при превключване)lok45111 написа:Два дизел - мотора по 275 кВт всеки. Предавката е хидромеханична с автоматична скоростна кутия. Всеки дизел мотор задвижва прилежащата му талига.elektrovoz46 написа:А 10 серия ДМВ са с два двигатела нали?И какъв разход имат?



Със сигурност в 10-00-ките , но и като цяло в пътническите влакове не важи. Обаче 10121 / 10263 / 10114 е композиция и там съм попадал на 3 типа кондукторски обяснения.Ситуацията се е разигравала в един и същи тип вагон - първокласния , само че в различни дни , а реакциите на кондукторите към обикновени пътници бяха следните:
1. заявява , че за пътническите влакове , обслужвани от композиции , в които има първокласен вагон , важи първа класа и след като билетът ти е за втора , изобщо нямаш място в него и те гони от там.По този начин беше накарал цяло купе (6-тима души) да се преместят в съседния вагон.
2. проверява ти билета и ти казва , че след като ти е за второкласен вагон , можеш да останеш в първокласния , но без да сядаш на седалките , а само прав (тук обаче не уточни къде - в коридора или в купетата , но аз наблюдавах отстрани как подробно го обяснява на една жена).
3. казва ти , че можеш да стоиш спокойно в първокласния вагон , тъй като по нормативни документи първокласен вагон на пътнически и крайградски влакове се третирал като второкласен.
Ха сега де.
1. заявява , че за пътническите влакове , обслужвани от композиции , в които има първокласен вагон , важи първа класа и след като билетът ти е за втора , изобщо нямаш място в него и те гони от там.По този начин беше накарал цяло купе (6-тима души) да се преместят в съседния вагон.
2. проверява ти билета и ти казва , че след като ти е за второкласен вагон , можеш да останеш в първокласния , но без да сядаш на седалките , а само прав (тук обаче не уточни къде - в коридора или в купетата , но аз наблюдавах отстрани как подробно го обяснява на една жена).
3. казва ти , че можеш да стоиш спокойно в първокласния вагон , тъй като по нормативни документи първокласен вагон на пътнически и крайградски влакове се третирал като второкласен.
Ха сега де.

Информация
Модератори