"Кнор"-а че е хванал крака, хванал е. Въпроса е, толкова ли не е имало някъде из депото друг да качат. За протокола - в депо София имам наличен един за собствени цели - реставрация, лъскане и всякакви подобни намеси по него, имам един, който за нула време мога да приведа в готовност за 01-23, а още поне два - три от части мога да събера. "Кнор" да искат. С тоя "Матросов" все едно сме в ерата на Съветския съюз.Labros написа:Личи си, че машината е пипната отвътре. Не е само турена боя отвън и готово. Постарали са се поне на външен вид да я докарат. А "Кнор"-а може да е хванал крака още преди време и поради липсата на оригиналния да са турили "Матросов".

Администратор
64.19



Радвам се, че ще са ти полезни снимчиците на представителя от тази серия има и още един останал с номер 35.02, който се намира някъде в Монтанско. Надявам се като завършиш модела да представиш снимки тука.
35-02 е на гарата в Монтана , заграден в своя стъклен "дом" , заедно с един вагон , на който има т. нар. "оръдие" , използвано от въстаниците през Септемврийския бунт от 1923 г.
Между другото , Марио като си ходи в Монтана , не е зле да заснеме съвременното състояние на "композицията" , още повече , че в "стъкления дом" , както се вижда от снимката , може безпроблемно да се влезе.
Между другото , Марио като си ходи в Монтана , не е зле да заснеме съвременното състояние на "композицията" , още повече , че в "стъкления дом" , както се вижда от снимката , може безпроблемно да се влезе.
Последно промяна от VESO на Сря Окт 28, 2009 5:42 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Имам достъп до "стъкленицата", където се намира 35-02, просто все забравям да снимам. Иначе няма проблем, началник - гарата е наш човек и няма проблем да се посети локомотива от който и да било форумец.VESO написа:35-02 е на гарата в Монтана , заграден в своя стъклен "дом" , заедно с един вагон , на който има т. нар. "оръдие" , използвано от въстаниците през Септемврийският бунт от 1923 г.
Между другото , Марио като си ходи в Монтана , не е зле да заснеме съвременното състояние на "композицията" , още повече , че в "стъкления дом" , както се вижда от снимката , може да се влезе.
64.19

Този локомотив, е в по-късните планове за моделиране, но разбира се щом стане ще кача снимки и тук.
Впрочем , 35.05 окончателно готов ли го водят?
Щото липсва основно звено в задвижването му.Ако не е монтирано , за да може по-лесно да го "дотъркалят" до мястото му добре, ама що още го няма?
...става въпрос за основните щанги, предаващи движението от буталата към сцепната колоос!!!
Впрочем , 35.05 окончателно готов ли го водят?
Щото липсва основно звено в задвижването му.Ако не е монтирано , за да може по-лесно да го "дотъркалят" до мястото му добре, ама що още го няма?
...става въпрос за основните щанги, предаващи движението от буталата към сцепната колоос!!!


В каквото състояние го виждате това ще е.

Тази 52-ка , студена или топла машина е?
http://www.youtube.com/watch?v=brozJ5EmmWY&NR=1
Можеше поне едни греди да изрежат , боядисат и сложат на 35-та...
Ама и за това благодарим!!
http://www.youtube.com/watch?v=brozJ5EmmWY&NR=1
Можеше поне едни греди да изрежат , боядисат и сложат на 35-та...
Ама и за това благодарим!!


Глобален модератор
52-ката е угасена и е видно че се извършва доста ремонт по нея. Свалената обшивка говори за вероятно вземамане на проби от котелната стомана (епруведка). А отворения отпред капак предполага и подмяна на димогарни тръби. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Зимно настроение на 35.05:




Акредитиран фотограф

Информация
Модератори