
Локомотив 35.05 произведен 1911 година бил е под номер 20.05 но е сменен на 35.05, в експлоатация до 1975г. Подготвен от депо ГО за музеен експонат. Понастоящем се намира в Царева Ливада поставен като музеен експонат.
Снимки:
http://media.snimka.bg/3888/014030447-big.jpg
http://media.snimka.bg/3888/014030448-big.jpg
http://media.snimka.bg/3888/014030454-big.jpg
http://media.snimka.bg/3888/014030458-big.jpg
http://media.snimka.bg/3888/014030461-big.jpg
http://media.snimka.bg/3802/013860303-big.jpg
http://media.snimka.bg/3802/013860311-big.jpg
http://media.snimka.bg/3802/013860321-big.jpg
http://media.snimka.bg/3802/013860330-big.jpg
http://media.snimka.bg/3802/013860339-big.jpg
Снимки:
http://media.snimka.bg/3888/014030447-big.jpg
http://media.snimka.bg/3888/014030448-big.jpg
http://media.snimka.bg/3888/014030454-big.jpg
http://media.snimka.bg/3888/014030458-big.jpg
http://media.snimka.bg/3888/014030461-big.jpg
http://media.snimka.bg/3802/013860303-big.jpg
http://media.snimka.bg/3802/013860311-big.jpg
http://media.snimka.bg/3802/013860321-big.jpg
http://media.snimka.bg/3802/013860330-big.jpg
http://media.snimka.bg/3802/013860339-big.jpg

Администратор
Много интересна тема, колега, и голямо браво за екскулзивните фотографии.
На колегите от Горна Оряховица няма какво да кажа - перфектно са се справили с подготвянето на машината за музеен експонат. Сега остава и да се опази от вандалски изпълнения, защото ще е язък за работата. Иначе освен 35-05, в Монтана се пази и локомотив 35-02, на който също е извършен освежителен ремонт през 2007 г.
На колегите от Горна Оряховица няма какво да кажа - перфектно са се справили с подготвянето на машината за музеен експонат. Сега остава и да се опази от вандалски изпълнения, защото ще е язък за работата. Иначе освен 35-05, в Монтана се пази и локомотив 35-02, на който също е извършен освежителен ремонт през 2007 г.
64.19

Дали го има някъде сниман. 35.02, а за 35.05 вече е поставен на изолирана линия не съм сигурен дали се казва така, отстрани до гарата от страна Дряново. Очаквайте скоро като пътувам да го снимам вече на мястото си 


Администратор
35-02 го има сниман из Интернет. А "изолираната" линия се казва просто "звено". На Централна гара - София по такъв начин е поставен 47-05 срещу 2-ри и 4-ти челни коловози. На 35-02 би било интересно да се направят снимки и вътре в кабината ако при началник - гарата има ключ за катинара, ако няма поне през стъклото да се направи опит, за да се види вътре до колко е окомплектован. Не би било лошо тази идея със стационарните експонати, подета от ГО да продължи, аз пак се размечтавам за 41-09, ама това вече е за друга темаSaruman написа:Дали го има някъде сниман. 35.02, а за 35.05 вече е поставен на изолирана линия не съм сигурен дали се казва така, отстрани до гарата от страна Дряново. Очаквайте скоро като пътувам да го снимам вече на мястото си

64.19


Малка фотосесия на 35.05 поставен на нястото си.









Утре предполагам че ще имам път към Царева Ливада и ще се помъча ако има време да снимам 35.05 но и да поискам позволение да снимам вътре. Пожелайте ми успех в начинанието
.

Последно промяна от Saruman на Вто Авг 25, 2009 7:43 pm, променено общо 1 път.

Днес 25.08.09. по молба на съфорумници направих едно пътуване до Царева Ливада за да снимам локомотива, помолих ръководител движение който беше на смяна дали може да го снимам отвън и отвътре позволиха ми. Попитах дали е възможно да снимам вътре и дали имат ключ, излезе че не се знаело къде е ключа и ми предложи да се кача на локомотива и да снимам от прозорците колкото мога. Така и направих. Снимките не са много качественни, но са правени смного желание. Снимките на локомотива са снимани специално за този форум и няма да ги побликувам в другите форуми.
За начало общ изглед
отпред,
отляво,
Колежката,
Колело,
Табела с номера и депото,
отзаде.
И снимки отвътре:
линк1, линк2, линк3, линк4, линк5, линк6, линк7, линк8.
Това което се крие отдолу, а именно ръжда и пак ръжда.
Отново аз и локомотива. Локомотива от другата страна, и пак. Колежката и локомотива, отново, и аз, и още веднъж. Снимка за довиждане.
За начало общ изглед
отпред,
отляво,
Колежката,
Колело,
Табела с номера и депото,
отзаде.
И снимки отвътре:
линк1, линк2, линк3, линк4, линк5, линк6, линк7, линк8.
Това което се крие отдолу, а именно ръжда и пак ръжда.
Отново аз и локомотива. Локомотива от другата страна, и пак. Колежката и локомотива, отново, и аз, и още веднъж. Снимка за довиждане.
Последно промяна от Saruman на Вто Авг 25, 2009 8:32 pm, променено общо 3 пъти.

Администратор
Браво, снимките са добри. Направиха ми впечатление няколко неща в кабината:
1. Кран-машиниста не е Кнор-8, а е "Матросов" 394-000, което значи, че "Кнор"-а или го е занямало или са си го свалили да го ползват за действащата в ГО парна машина.
2. Директната спирачка - Кнор St-1 също не е оригинална. Тази, показана на снимката е от по - новото поколение, някъде след 1955 г. По - стария вариант са с друго тяло, но сходна вътре конструкция.
3. Липсват тръбопроводи по спирачната инсталация, което значи, че локомотива е бил разкомплектован частично.
1. Кран-машиниста не е Кнор-8, а е "Матросов" 394-000, което значи, че "Кнор"-а или го е занямало или са си го свалили да го ползват за действащата в ГО парна машина.
2. Директната спирачка - Кнор St-1 също не е оригинална. Тази, показана на снимката е от по - новото поколение, някъде след 1955 г. По - стария вариант са с друго тяло, но сходна вътре конструкция.
3. Липсват тръбопроводи по спирачната инсталация, което значи, че локомотива е бил разкомплектован частично.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Ами VESO ела, каня те и до Габрово. И се радвам че ви са харесали снимките.
Информация
Модератори