Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Личи си, че машината е пипната отвътре. Не е само турена боя отвън и готово. Постарали са се поне на външен вид да я докарат. А "Кнор"-а може да е хванал крака още преди време и поради липсата на оригиналния да са турили "Матросов".
"Кнор"-а че е хванал крака, хванал е. Въпроса е, толкова ли не е имало някъде из депото друг да качат. За протокола - в депо София имам наличен един за собствени цели - реставрация, лъскане и всякакви подобни намеси по него, имам един, който за нула време мога да приведа в готовност за 01-23, а още поне два - три от части мога да събера. "Кнор" да искат. С тоя "Матросов" все едно сме в ерата на Съветския съюз.
64.19
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

:shock: :shock: :shock:
Още не съм успял да прочета всички теми, но тази ме разби със снимките.
Нямате на представа каква помощ за моделистта са!!!
Хиляди благодарности!!!
:D :D :D
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Радвам се, че ще са ти полезни снимчиците на представителя от тази серия има и още един останал с номер 35.02, който се намира някъде в Монтанско. Надявам се като завършиш модела да представиш снимки тука.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

35-02 е на гарата в Монтана , заграден в своя стъклен "дом" , заедно с един вагон , на който има т. нар. "оръдие" , използвано от въстаниците през Септемврийския бунт от 1923 г.

Между другото , Марио като си ходи в Монтана , не е зле да заснеме съвременното състояние на "композицията" , още повече , че в "стъкления дом" , както се вижда от снимката , може безпроблемно да се влезе.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:35-02 е на гарата в Монтана , заграден в своя стъклен "дом" , заедно с един вагон , на който има т. нар. "оръдие" , използвано от въстаниците през Септемврийският бунт от 1923 г.

Между другото , Марио като си ходи в Монтана , не е зле да заснеме съвременното състояние на "композицията" , още повече , че в "стъкления дом" , както се вижда от снимката , може да се влезе.
Имам достъп до "стъкленицата", където се намира 35-02, просто все забравям да снимам. Иначе няма проблем, началник - гарата е наш човек и няма проблем да се посети локомотива от който и да било форумец.
64.19
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

Този локомотив, е в по-късните планове за моделиране, но разбира се щом стане ще кача снимки и тук.
Впрочем , 35.05 окончателно готов ли го водят?
Щото липсва основно звено в задвижването му.Ако не е монтирано , за да може по-лесно да го "дотъркалят" до мястото му добре, ама що още го няма?
...става въпрос за основните щанги, предаващи движението от буталата към сцепната колоос!!! :o
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

При превозване на локомотив в студено състояние шатуните и контра кривошипите се свалят. Зависи вече дали ги е имало като са почнали да я правят, и дали ще ги сложат.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

В каквото състояние го виждате това ще е.
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

Тази 52-ка , студена или топла машина е?

http://www.youtube.com/watch?v=brozJ5EmmWY&NR=1

Можеше поне едни греди да изрежат , боядисат и сложат на 35-та...
Ама и за това благодарим!! :D
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
52-ката е угасена и е видно че се извършва доста ремонт по нея. Свалената обшивка говори за вероятно вземамане на проби от котелната стомана (епруведка). А отворения отпред капак предполага и подмяна на димогарни тръби. 8)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Зимно настроение на 35.05:

Изображение
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Покрита с доста сняг:

Изображение[/url]
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Но все прекрасен. :)
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Ако някой ден му светнат и фаровете ще е още по- прекрасен!
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация