Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Е кажете ми, не е ли тоталнa идиотщина да разкарваш 330 тона влак до Лакaтник, с бистро плюс това ! Или аз живея на друга планета..
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Представи си следната ситуация - влакът идва от Варна , композицията трябва да се раздели , бистрото да се извади и закара на друго място , а вагоните отново да се съберат и гарират за обслужване на пътническия.
След като се върне от Лакатник , историята се повтаря - композицията се разделя , за да се вмъкне бистрото по средата , след което отново събира , за да е готова на другия ден да обслужи пак влака за Варна.

Е , с оглед гореизложеното , на кой мислиш му се занимава с всичко това , което посочих - маневристи , (без) надежденски персонал , или други работници? :wink:
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нали трябва да се гордеем в Европа - по крайградските (селски) влакове да има бистра.Такива неща никъде няма.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Тази композиция няма никаква работа няма към Лакaтник. Може друга разходка да и се намери. А не вярвам някой да се налюска в бистрото до Лк( то едва ли работи в състава на ПВ-то)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз питах преди време , но ми обясниха , че точно за този влак не можа да се намери DESIRO , затова е с композиция.И за най - удобно се ползва тази от Златните.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:Скоро един колега форумец нали беше подал информация, че пътува към София с пътника и пиел бира в бистрото...
Живко88 :lol: Последното ни пътуване с него обаче не се увенча с този кеф... Бистрото беше извадено по технически причини.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Влакът се пълни. Един ЕМВ няма да му стигне.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера 21.01.2010 г. пътувах с влакове 20223/20224, в чиито състав бе включено бистро №85 97 001-3. Обслужващите лица Никодим и Евгения работеха въпреки видимо ниската температура във вагона. Реших да установя каква е причината, вагона да не е отоплен, въпреки, че е енергоснабден и получих информация, че на 20.01.2010 г., вагона е включен в състава на БВЗР 2611 след случаен ремонт на системата за отопление. Вчера около Горна Оряховица, при обслужване на БВЗР 2610, отоплението отново "гръмва" и вагона остава студен. Въпреки ниските температури, със шуби и два ката ватенки, и двамата членове на бригадата вземат решение да обслужат ПВ 20223/20224, след което вечерта в депо, вагона да бъде изваден за случаен ремонт. И така, измръзнали, момчето и момичето успяха да реализират завиден оборот от пътническия влак, а бистрото, въпреки, че бе студено, бе препълнено от консумиращи хора.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

VESO написа:Аз питах преди време , но ми обясниха , че точно за този влак не можа да се намери DESIRO , затова е с композиция.И за най - удобно се ползва тази от Златните.
Само че за най-удобно инфраструктурните такси са плащат на тон/километър. Мога да пресметна точно колко струва разхождането на състава Сф-Лк-Сф, но и без сметки ЕМВ-тата излизат много по-евтино и като трасе, и като разход на енергия. Само че тъй като на никого от чиновниците не му бъркат в джоба за преразход, естествено че е най-удобно да пращат целия състав даже без да махнат бистрото, че и за него да плащат такса. И 20 вагона да бяха, кой ще си играе да ги сече, давай да ги разкарваме всичките.....
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера 2610 беше с бистро 85 97 001. Значи сега и двете на Златните пясъци следва да вървят. Ако това е така, то дефакто 3-те бистра са в оборот.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера 2610 беше БЕЗ бистро, 8611/8614 обаче си беше с дежурното 61 52 85 97 003-9.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lok45111 написа:8611/8614 обаче си беше с дежурното 61 52 85 97 003-9.
Ами ABbds?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

VESO написа: Кратко инфо от първия ден на месец март:

..."Сл. бряг" 8614 с бистро в състава и 5 минути закъснение на центр. ПО , теглен от 46036-0.До Пзк закъснението бе стопено с 1 минута и с 4 "вътрешно" влакът потегли към СФ......
От снимката не си ли личи? :P Я колко е голяма 80-ката. :wink:
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация