Откривам тази тема , поради факта , че от днес ,1-ви юни са пуснати в експлоатация новите вагони - бистра.Влаковете ,на които се движат са "Сл.бряг" и "Зл.пясъци".
Нашият форумец Веско отново е точното място и привечер ще очакваме снимки.
Нашият форумец Веско отново е точното място и привечер ще очакваме снимки.
VESO и Bdz_bg отново са си на местата , дори са уцелили и подходящия влак."Сл.бряг" пристигна навреме на Пзк , теглен от 46211-9 , а съставът бе следния: инвалидната 80-ка за превоз на велосипеди , две второкласни 63-ки , една първокласна , новият бюфет - бистро , за който е открита тази тема и накрая 3 второкласни 63-ки.Снимка при влизането на Пазарджик.
Ето как изглежда бистрото отвън.Води се серия 97 , което отново подсеща за максимална скорост 200км/ч.Това , в което се возихме е с номер 61 52 85 97 003 - 9 , а още две се очаква да бъдат пуснати в движение - днес на 2601 и от утре и на 2602.Нагледно какво представлява самия вагон - в началото е тоалетната - доста обширна , пригодена за инвалиди и идентична на тази във вагоните за превоз на велосипеди от серия 80.Следва т.нар от кондукторите "купе с особено предназначение" , което представлява това , след което следват първокласните купета , една снимка на коридора и друга от вътрешността на купето (облегалката не сме я бутнали ние
).Следват 2 стъклени врати.Посредством едната се преминава в първокласен салон , идентичен на второкласния в добре известните ни вагони серия 97 с малки изменения , а посредством втората стъклена врата вече се влиза в същинската част на бистрото.Фотографии от интериора:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4.
Сега нещо , което може би повечето от вас се запитват - какви са цените?Личното ми мнение е , че не са много високи , някой примери: кроасани (0.85 гр.) - 0.80 лв , сандвичи - 2.00 лв , обикновени солети 0.40 гр. - 0.50 , чипс (0.30 гр.) - 0.50 лв , шок.вафла "Мура" - 0.60 лв , сухи пасти - 0.40 лв , кюфте и кебапче са по 0.90 лв , салата (150 гр.) - 1.50 лв , студени мезета (100 гр.) - 1.50 лв.Има и богат избор на напитки - Кока Кола (0.250 л) - 0.80 лв , мин. вода (0.50 л) - 0.50 лв , нат. сок (0.250 л) - 0.80 лв , бира кутия (0.5 л) - 1.20 лв ; наливна (0.500 л) - 1.00 лв , вино обикновено (0.750 л) - 3.50 лв , капучино - 0.60 лв , кафе - 0.50 лв , кафе 3 в 1 - 0.60 лв , чай билков - 0.30 лв. Спирам вече , че току виж някой от вас не е хапнал и сега влиза във форума....
Навсякъде са разлепени рекламни брошури за пускането на бистрата , че дори е дадено разписанието на "Сл.бряг" на отиване и връщане и на кои гари какви връзки прави.Фотографирахме някои от брошурите:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3.
От мен е това , въпреки първия ден , в бистрото имаше доста хора и ние трябваше да изчакаме да си тръгнат , за да можем да направим снимките.Надявам се в летния сезон посещаемостта да се увеличи в пъти , още повече , че има и "количкар" , който обикаля по вагоните и предлага продуктите от ценоразписа.
Ето как изглежда бистрото отвън.Води се серия 97 , което отново подсеща за максимална скорост 200км/ч.Това , в което се возихме е с номер 61 52 85 97 003 - 9 , а още две се очаква да бъдат пуснати в движение - днес на 2601 и от утре и на 2602.Нагледно какво представлява самия вагон - в началото е тоалетната - доста обширна , пригодена за инвалиди и идентична на тази във вагоните за превоз на велосипеди от серия 80.Следва т.нар от кондукторите "купе с особено предназначение" , което представлява това , след което следват първокласните купета , една снимка на коридора и друга от вътрешността на купето (облегалката не сме я бутнали ние

снимка 1;
снимка 2;
снимка 3;
снимка 4.
Сега нещо , което може би повечето от вас се запитват - какви са цените?Личното ми мнение е , че не са много високи , някой примери: кроасани (0.85 гр.) - 0.80 лв , сандвичи - 2.00 лв , обикновени солети 0.40 гр. - 0.50 , чипс (0.30 гр.) - 0.50 лв , шок.вафла "Мура" - 0.60 лв , сухи пасти - 0.40 лв , кюфте и кебапче са по 0.90 лв , салата (150 гр.) - 1.50 лв , студени мезета (100 гр.) - 1.50 лв.Има и богат избор на напитки - Кока Кола (0.250 л) - 0.80 лв , мин. вода (0.50 л) - 0.50 лв , нат. сок (0.250 л) - 0.80 лв , бира кутия (0.5 л) - 1.20 лв ; наливна (0.500 л) - 1.00 лв , вино обикновено (0.750 л) - 3.50 лв , капучино - 0.60 лв , кафе - 0.50 лв , кафе 3 в 1 - 0.60 лв , чай билков - 0.30 лв. Спирам вече , че току виж някой от вас не е хапнал и сега влиза във форума....
Навсякъде са разлепени рекламни брошури за пускането на бистрата , че дори е дадено разписанието на "Сл.бряг" на отиване и връщане и на кои гари какви връзки прави.Фотографирахме някои от брошурите:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3.
От мен е това , въпреки първия ден , в бистрото имаше доста хора и ние трябваше да изчакаме да си тръгнат , за да можем да направим снимките.Надявам се в летния сезон посещаемостта да се увеличи в пъти , още повече , че има и "количкар" , който обикаля по вагоните и предлага продуктите от ценоразписа.


Администратор
Местата "първа класа" са с неизяснен статут и вероятно ще си останат просто места за хранене в бистрото. Можеш да пътуваш там и не се изисква допълнително закупуване на добавки и и др. за първа класа. Условието е да си поръчаш нещо от вагона. В момента на 8601/8602 твърдо се е закрепил вагон 003-9, тъй, че който желае има възможността да го пробва.VESO написа:Здравей и добре дошъл на територията на форума!
Относно въпроса ти - не е нужно.Това , че самото бистро има седящи места , които са първокласни , не означава нищо.Можеш да влезеш и да си поръчаш нещо , дори и да си с билет за втора класа.
64.19

Администратор
Приятна изненада се оказа, че и на трите бистра е извършен текущ ремонт на климатиците и същите работят безотказно. След пътуването до Бургас, на компетентните органи бе поднесена информацията за неизправностите по вагон номер 97-003-9 и ето, че резултата не се забави. В момента няма проблем нито с охлаждането на салона, нито с проблемните "термички" на ел. оборудването 220V.
64.19

Сега ако някой се сети и за серия 63......
Климатикът иска грижи , в противен случай става опасен за здравето.Не се ли подменя редовно фреона , не се ли чистят духалките , прахта от салона започва да се върти навсякъде , което застрашава в известна степен здравословното състояние на пътниците във вагона.
Климатикът иска грижи , в противен случай става опасен за здравето.Не се ли подменя редовно фреона , не се ли чистят духалките , прахта от салона започва да се върти навсякъде , което застрашава в известна степен здравословното състояние на пътниците във вагона.

63-та серия освен при ревизия май изобщо никой не си помръдва пръста да ги види... като знам как ги чистят ясно ми е и за климатикът какви грижи се полагат.VESO написа:Сега ако някой се сети и за серия 63......
Климатикът иска грижи , в противен случай става опасен за здравето.Не се ли подменя редовно фреона , не се ли чистят духалките , прахта от салона започва да се върти навсякъде , което застрашава в известна степен здравословното състояние на пътниците във вагона.


Администратор
Да, 63-та серия е другия проблем, за който също смятам да сезирам Дирекция "Вагони". ЗА сега победата с бистрата е пълна - климатиците работят, филтрите са сменени и народа - доволен. Лично аз ще отида тези дни да попътувам с 97-003-9 да видя туй чудо(а и имам спечелен басVESO написа:Сега ако някой се сети и за серия 63......
Климатикът иска грижи , в противен случай става опасен за здравето.Не се ли подменя редовно фреона , не се ли чистят духалките , прахта от салона започва да се върти навсякъде , което застрашава в известна степен здравословното състояние на пътниците във вагона.

Що се касае до 15-63 и 25-63, там нещата стоят по същияа начин - филтри и фреон и няма да има проблеми. Филтрите трябва да се свалят и перат на всеки втори ТП, но със сигурност в "Надежда" тази операция се извършва само на подпис.
Като си спомням колегите от бистрата що рапорт изписаха и нищо не се получи - чак когато нещата се "разсмърдяха" до ниво Дирекция стана "оле мале" и оправиха иначе дребния проблем. Ей това е лошото на БДЖ, че все отгоре трябва да ги натиснат за да се оправи даден проблем.
64.19
Вчера в бистрото на 8602 не работеше климатика. През цялото време на отоврени прозорци и се препотяваш здраво.
А относно 63 серия - второто ми пътуване в последните 20 дена с 8602
Положението става все по-зле и по-зле. Преди нямаше клима в 2 вагона, сега само в А-вагона и то леко-слабичко, но търпимо и в никои друг вагон не работеше нормално. Писна ми
. Да не говориме за непрекъснатото тресене, но изпаднах в друга тема........
А относно 63 серия - второто ми пътуване в последните 20 дена с 8602
Положението става все по-зле и по-зле. Преди нямаше клима в 2 вагона, сега само в А-вагона и то леко-слабичко, но търпимо и в никои друг вагон не работеше нормално. Писна ми

Фреона не е нещо което се износва за да се подменя. Просто трябва да се допълва и да се намират местата от където изтича.VESO написа:Не се ли подменя редовно фреона , не се ли чистят духалките
Във вторник като пътувах с 63-та беше отворено таблото в единия край на вагона и так видях два дисплея. На единия пишеш "Външна температура" 34 градуса. На другия пишеше "Температутра в канала" 21 градуса. През цялто пътуване гледах едни две лампички едната за вентилатора (не съм я видя да свети нито веднъж) и другата за климатика тя светеше като слъзах с Сф явно го бяха спряли климатика. От това заключих, че не винаги самото охлаждане е проблем, вентилаторите. Не знам за другите вагони, но в моя духаше адски слабо да не кажа хич студено, ама се понасяше заедно с отворените прозорчета.
Информация
Модератори