
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Представи си следната ситуация - влакът идва от Варна , композицията трябва да се раздели , бистрото да се извади и закара на друго място , а вагоните отново да се съберат и гарират за обслужване на пътническия.
След като се върне от Лакатник , историята се повтаря - композицията се разделя , за да се вмъкне бистрото по средата , след което отново събира , за да е готова на другия ден да обслужи пак влака за Варна.
Е , с оглед гореизложеното , на кой мислиш му се занимава с всичко това , което посочих - маневристи , (без) надежденски персонал , или други работници?
След като се върне от Лакатник , историята се повтаря - композицията се разделя , за да се вмъкне бистрото по средата , след което отново събира , за да е готова на другия ден да обслужи пак влака за Варна.
Е , с оглед гореизложеното , на кой мислиш му се занимава с всичко това , което посочих - маневристи , (без) надежденски персонал , или други работници?


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:45 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 10:44 pm, променено общо 1 път.

Администратор

Администратор
Вчера 21.01.2010 г. пътувах с влакове 20223/20224, в чиито състав бе включено бистро №85 97 001-3. Обслужващите лица Никодим и Евгения работеха въпреки видимо ниската температура във вагона. Реших да установя каква е причината, вагона да не е отоплен, въпреки, че е енергоснабден и получих информация, че на 20.01.2010 г., вагона е включен в състава на БВЗР 2611 след случаен ремонт на системата за отопление. Вчера около Горна Оряховица, при обслужване на БВЗР 2610, отоплението отново "гръмва" и вагона остава студен. Въпреки ниските температури, със шуби и два ката ватенки, и двамата членове на бригадата вземат решение да обслужат ПВ 20223/20224, след което вечерта в депо, вагона да бъде изваден за случаен ремонт. И така, измръзнали, момчето и момичето успяха да реализират завиден оборот от пътническия влак, а бистрото, въпреки, че бе студено, бе препълнено от консумиращи хора.

Глобален модератор
Само че за най-удобно инфраструктурните такси са плащат на тон/километър. Мога да пресметна точно колко струва разхождането на състава Сф-Лк-Сф, но и без сметки ЕМВ-тата излизат много по-евтино и като трасе, и като разход на енергия. Само че тъй като на никого от чиновниците не му бъркат в джоба за преразход, естествено че е най-удобно да пращат целия състав даже без да махнат бистрото, че и за него да плащат такса. И 20 вагона да бяха, кой ще си играе да ги сече, давай да ги разкарваме всичките.....VESO написа:Аз питах преди време , но ми обясниха , че точно за този влак не можа да се намери DESIRO , затова е с композиция.И за най - удобно се ползва тази от Златните.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Администратор

Администратор
От снимката не си ли личи?VESO написа: Кратко инфо от първия ден на месец март:
..."Сл. бряг" 8614 с бистро в състава и 5 минути закъснение на центр. ПО , теглен от 46036-0.До Пзк закъснението бе стопено с 1 минута и с 4 "вътрешно" влакът потегли към СФ......


Информация
Модератори