
Като че ли този вагон щъка само на видинските влакове. Няколко пъти съм засичал точно него и то все по 7-ма линия. 

Последно промяна от rexkos на Нед Яну 17, 2010 11:05 pm, променено общо 1 път.

Администратор
Не съм го засичал , иначе щеше да ми направи впечатление.Май само един вагон е такъв.
От много време не съм мяркал 50 52 21 50 035 - 5 , по - известен като "Аз пътувам с мир!".Някой да го е виждал наскоро? Беше най - отвратителната 50-ка и за нещастие съм пътувал няколко пъти в нея , понеже само там имаше незаети купета.
От много време не съм мяркал 50 52 21 50 035 - 5 , по - известен като "Аз пътувам с мир!".Някой да го е виждал наскоро? Беше най - отвратителната 50-ка и за нещастие съм пътувал няколко пъти в нея , понеже само там имаше незаети купета.

Администратор
Пътуващата с мир 50-ка е точно в редицата, но не в източната гърловина, а до ВР цеха в Надежда. И ще свърши сигурно в "Белканто"rexkos написа:Близо две години вече не се движи въпросният вагон "Аз пътувам с мир". Мисля, че сега е част от редицата изоставени вагони в източната гърловина, но не съм 100% сигурен. Трябва да се провери.


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Глобален модератор
Туй е много стар модел ръкохватка, който вече много рядко са среща. За разлика от съвременната конструкция, при която натегателната дръжка е шарнирно закрепена за тялото на винта и след натягане се прибира успоредно на винта като против саморазвиване са закача за предвидения за целта палец, тук дръжката е фиксирана перпендикулярно на винта, а саморазвиването са предотвратява от тежестта на топката. Предимството на тоз тип дръжки е, че като влизаш за прикачане и откачане вероятността да отнесеш цицина по главата или гърба е огромна.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Глобален модератор
Става, става! Аз веднъж тъй уставно натегнах влака към 16-ката и закопчах дръжката на палеца, че после никакво натискане не беше в състояние да разхлаби куплата - целият влак са хлъзга назад, куплата като заварена. Та вадихме манели, тръби, чукове... Никой обаче не си призна за натягането (bdz46 написа:А на новите предвидения палец не става за нищо... Или ако стане, дръжката се заклинва в него и околните камъни влизат в употреба.


Ето, виждаш ли че палецът си върши работата?
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Имам три въпросчета към Вас, съфорумците, главно към тези които са от Варнеско, Бургаско и Горнооряховско, въз връзка с някои мои предстоящи пътувания.
Кои пътнически влакове в участъка Г. Оряховица - Шумен се движат с лок.+вагони и кои с ЕМВ (само за 20137 съм сигурен, че е с ЕМВ).
С какъв състав се обслужва чифтето 20166 / 30150 / 30153? В разписанието на депо ВА редовно е писан с електровоз. Миналата лято обаче видях как 30153 пристига във Варна, обслужван от електричка, а не лок., както беше писано за съответния ден.
Кои пътнически влакове по направленята Бургас - Сливен/Ямбол и Бургас - Карнобат се обслужват от ЕМВ и кои са с локомотив и вагони?
Ако имате информация, казвайте с какви състави се движат влаковете (тези, които са с електровоз и вагони). Предварително Ви благодаря!



Ако имате информация, казвайте с какви състави се движат влаковете (тези, които са с електровоз и вагони). Предварително Ви благодаря!


Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София
Информация
Модератори