
Администратор
Ами тогаз натягаш ръчната спирачка доколкото може, но няма да имаш особен ефект.shotik написа:Абсолютно грешно ! Дори и на локомотивите с хидравлична система не може да се прави обръщане на хода !
С изключен генератор и ход назад?
64.19

Глобален модератор
Има една особеност в днешно време!,- като Локомотивен Машинист!, или (Машинист Локомотивен), споделяш какви са проблемите по локомотива, пред отговорните фактори... (или "АКТ"-поръчката...). Какво следва?. Първо, ти донасят вода от най-малко девет села и ти обясняват как посочения проблем НЕ!-може да бъде отстранен, и тнт. Но в тая измислена държава няма смисъл от дискутиране на едни и същи проблеми!, за кой ли път...
PS. Предлагам поста ми да не бъде трит защото е общо държавен!. В превод, На това дередже сме...

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
lok45111 нещо си се объркал тука. Говорим за 55 000 серия. Какъв изключен генератор, каква 3-та ел. позиция.lok45111 написа:Ами тогаз натягаш ръчната спирачка доколкото може, но няма да имаш особен ефект.shotik написа:Абсолютно грешно ! Дори и на локомотивите с хидравлична система не може да се прави обръщане на хода !
С изключен генератор и ход назад?

Последно промяна от Ghost на Пет Яну 08, 2010 9:48 pm, променено общо 1 път.

Администратор

Администратор

Отговорът на загадката : включваш на "реостата" за 55-та серия така да се каже 
1-включваш ключа за управление на ХПК на режим "АВАРИЯ"
2-даваш контролера на 1 -ва позиция
и готово това е всичко
А по принцип в нашите локомотиви всичко може , дори и да обърнеш ход на хидравличен локомотив ако искаш(принудително естествено) но не ми се мисли какъв мармалад ще стане в ходообръщача.



и готово това е всичко
А по принцип в нашите локомотиви всичко може , дори и да обърнеш ход на хидравличен локомотив ако искаш(принудително естествено) но не ми се мисли какъв мармалад ще стане в ходообръщача.
При някои ХПК (ако не се лъжа при БДЖ серии 04 и 75) има устроиство което не позволява превключване на ходообръщателя ако зъбните колела не са в покой, иначе зъбните колела отиват на "зъболекар"...disell написа:
А по принцип в нашите локомотиви всичко може , дори и да обърнеш ход на хидравличен локомотив ако искаш(принудително естествено) но не ми се мисли какъв мармалад ще стане в ходообръщача.

Администратор
Аз нали затова подчертах , че става дума за ПРИНУДИТЕЛНО РЕВЕРСИРАНЕ , когато си шунтирал всякакви блокировки , а това другото наистина си го има във всички локомотиви с хидропредавка , нарича се "тастер вентил " (поне така ни го казваха в ПЖИ-то) и той контролира дали локомотива е в покой .07 написа:..При някои ХПК (ако не се лъжа при БДЖ серии 04 и 75) има устроиство което не позволява превключване на ходообръщателя ако зъбните колела не са в покой, иначе зъбните колела отиват на "зъболекар"...
А случайно там няма ли да изключи някоя максимално токова защина още преди да се е стигнало до опичане на генератора и това реверсиране да не доведе до нищо защото ходовите контактори ще изключат и локомотива ще е все едно вагон.lok45111 написа:За 06-та серия също се прилага "реостат", но там е по - сложно и ако нещо объркаш, може да опечеш генератора.

Администратор
Информация
Модератори