Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
не

Мнение от shotik »

Абсолютно грешно ! Дори и на локомотивите с хидравлична система не може да се прави обръщане на хода !

След една седмица ще напиша как е ,а ако някой напише ,само тогава ще отговоря ,за да не пълня форума .
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re: не

Мнение от Mario Evstatiev »

shotik написа:Абсолютно грешно ! Дори и на локомотивите с хидравлична система не може да се прави обръщане на хода !
Ами тогаз натягаш ръчната спирачка доколкото може, но няма да имаш особен ефект.

С изключен генератор и ход назад?
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Има една особеност в днешно време!,- като Локомотивен Машинист!, или (Машинист Локомотивен), споделяш какви са проблемите по локомотива, пред отговорните фактори... (или "АКТ"-поръчката...). Какво следва?. Първо, ти донасят вода от най-малко девет села и ти обясняват как посочения проблем НЕ!-може да бъде отстранен, и тнт. Но в тая измислена държава няма смисъл от дискутиране на едни и същи проблеми!, за кой ли път... :evil: PS. Предлагам поста ми да не бъде трит защото е общо държавен!. В превод, На това дередже сме...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:
Re: не

Мнение от Ghost »

lok45111 написа:
shotik написа:Абсолютно грешно ! Дори и на локомотивите с хидравлична система не може да се прави обръщане на хода !
Ами тогаз натягаш ръчната спирачка доколкото може, но няма да имаш особен ефект.

С изключен генератор и ход назад?
lok45111 нещо си се объркал тука. Говорим за 55 000 серия. Какъв изключен генератор, каква 3-та ел. позиция. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В депо София се прави всичко възможно за ремонта на ДЛ 06, но несгодията и нямането на части са основен проблем. А на 06 042.6, маншетите на СЦ са перфектни! 2008 г. са и нямаха и следа от напукване. Въпреки това са сменени.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Какъв генератор при серия 55?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Какъв генератор при серия 55?
Аз говорех за ДЛ серия 06 :oops:
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тука стана объркване. Темата е за 06, пък се намеси и 55. Айде уточнете се. :D :lol:
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Отговорът на загадката : включваш на "реостата" за 55-та серия така да се каже :wink:
:arrow: 1-включваш ключа за управление на ХПК на режим "АВАРИЯ"
:arrow: 2-даваш контролера на 1 -ва позиция
и готово това е всичко

А по принцип в нашите локомотиви всичко може , дори и да обърнеш ход на хидравличен локомотив ако искаш(принудително естествено) но не ми се мисли какъв мармалад ще стане в ходообръщача.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

disell написа:
А по принцип в нашите локомотиви всичко може , дори и да обърнеш ход на хидравличен локомотив ако искаш(принудително естествено) но не ми се мисли какъв мармалад ще стане в ходообръщача.
При някои ХПК (ако не се лъжа при БДЖ серии 04 и 75) има устроиство което не позволява превключване на ходообръщателя ако зъбните колела не са в покой, иначе зъбните колела отиват на "зъболекар"...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

За 06-та серия също се прилага "реостат", но там е по - сложно и ако нещо объркаш, може да опечеш генератора.
64.19
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

07 написа:..При някои ХПК (ако не се лъжа при БДЖ серии 04 и 75) има устроиство което не позволява превключване на ходообръщателя ако зъбните колела не са в покой, иначе зъбните колела отиват на "зъболекар"...
Аз нали затова подчертах , че става дума за ПРИНУДИТЕЛНО РЕВЕРСИРАНЕ , когато си шунтирал всякакви блокировки , а това другото наистина си го има във всички локомотиви с хидропредавка , нарича се "тастер вентил " (поне така ни го казваха в ПЖИ-то) и той контролира дали локомотива е в покой .
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

lok45111 написа:За 06-та серия също се прилага "реостат", но там е по - сложно и ако нещо объркаш, може да опечеш генератора.
А случайно там няма ли да изключи някоя максимално токова защина още преди да се е стигнало до опичане на генератора и това реверсиране да не доведе до нищо защото ходовите контактори ще изключат и локомотива ще е все едно вагон.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Можеш да реверсираш и при 06-та серия принудително с цената на подклинване на доста защити. Реле ще изключи, само ако същото не е застопорено умишлено.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

До тогава ще си в дерето.
Номерът става най-добре с електровоз.
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация