Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

И сигурно вече е пуснал корени в това песакоструйно...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:И сигурно вече е пуснал корени в това песакоструйно...
46 123 даже е пред песъкоструйното. Вътре има на съхранение готов и боядисан кош. 46 203 пък към вчерашна дата беше на двора в "Кончар" без изглед скоро да се възобнови работата по нея.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 030.3 се държи доста лабилно при валежи. Доста боксуваше от Др към Ац при изкачване на баира до сп. Драгоман. Освен това 2-ри компресор работи особено.
64.19
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

46 030 при h1 под 41мм няма как да държи стабилно при дъжд. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ghost написа:46 030 при h1 под 41мм няма как да държи стабилно при дъжд. 8)
Но като цяло е добра машина. Въобще оригинарните 46 000/100 са добри по отношение на возене на влакове!
64.19
Мнения: 1
Регистриран на: Пет Ное 20, 2009 6:40 pm
Местоположение: burgas

Мнение от vatala »

46044 се движи
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

vatala написа:46044 се движи
Добре дошъл, колега!

Ще се радваме ако дадеш списък на всички 46-000/100, които в момента се движат!
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Добре дошъл и от мен! Имам един въпрос. Каква е V max на споменатия от теб лок 028? 033 движи ли се? Каква е неговата V max? Предполагам и двата л-тива за които питам са до 80 km/h, но все пак някой, който знае да потвърди. :) 033 би трябвало и тя да се движи. :roll: Иначе двете 46 100 са спряни и очакват ремонти (т.е. финансиране за такива).
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 221.8 се намира на 3-та пред деломайстора в депо Подуяне. Заснех я днес към 17:30 ч:

Изображение
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

46234 онзи ден е скъсала бандаж на 4-та колоос и е оставила влак 5610.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:46234 онзи ден е скъсала бандаж на 4-та колоос и е оставила влак 5610.
Писа се в темата за 46200 в депо София. Скъсала е бандажа и е оставила влак 5611 в Кресна, от където е пратена машина от Дца, която е закарала 5611 до Гнт и го е върнала обратно като 5610. Патичето с вагоните за Пт е ходило да обере народа от Клт и селата и ги е докарало за 5610, след което отново е имало ходене до Клт. Закъснението е било голямо. 5610 е пристигнал в Сф към 23 часа.
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Вчера транспортираха 234 със скорост до 40км.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Пореден случай на скъсан бандаж. Интересно ще е да се види от коя страна са щемпелите на бандажа. Досегашните скъсвания винаги бяха на цифра най-вече на 1 и 7. Всички скъсвания до сега са все по Софийско. Нито един в Бургас или в Пловдив.
Изводът е: дървен шоп в 46 200 е една особено опасна комбинация. 8)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

46 234 с влак 5611 в деня на инцидента в Кресненско:
Изображение
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Хубава и показателна снимка. 5400кw теглят 5 вагона. 12 бандажа и реборди се износват. Ако не се лъжа и 192 бр. четки на ТД. Икономическата изгода е табу в БДЖ. 8)
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Информация