
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор

Администратор

Администратор


Администратор

Добре дошъл и от мен! Имам един въпрос. Каква е V max на споменатия от теб лок 028? 033 движи ли се? Каква е неговата V max? Предполагам и двата л-тива за които питам са до 80 km/h, но все пак някой, който знае да потвърди.
033 би трябвало и тя да се движи.
Иначе двете 46 100 са спряни и очакват ремонти (т.е. финансиране за такива).



Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Писа се в темата за 46200 в депо София. Скъсала е бандажа и е оставила влак 5611 в Кресна, от където е пратена машина от Дца, която е закарала 5611 до Гнт и го е върнала обратно като 5610. Патичето с вагоните за Пт е ходило да обере народа от Клт и селата и ги е докарало за 5610, след което отново е имало ходене до Клт. Закъснението е било голямо. 5610 е пристигнал в Сф към 23 часа.44142 написа:46234 онзи ден е скъсала бандаж на 4-та колоос и е оставила влак 5610.
64.19

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Пореден случай на скъсан бандаж. Интересно ще е да се види от коя страна са щемпелите на бандажа. Досегашните скъсвания винаги бяха на цифра най-вече на 1 и 7. Всички скъсвания до сега са все по Софийско. Нито един в Бургас или в Пловдив.
Изводът е: дървен шоп в 46 200 е една особено опасна комбинация.
Изводът е: дървен шоп в 46 200 е една особено опасна комбинация.

Хубава и показателна снимка. 5400кw теглят 5 вагона. 12 бандажа и реборди се износват. Ако не се лъжа и 192 бр. четки на ТД. Икономическата изгода е табу в БДЖ. 

Последно промяна от Ghost на Чет Дек 24, 2009 9:56 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори