
Администратор

Беше доста добър, за разлика от конските, които бяха зад купейния.
Накъде по форума бях споменал за странен вагон от серия 47 на вагонен участък "Варна" , сега успях да намеря снимката.Това бе при форумското пътуване на рожденния ден на Ванчо , а докато пътувахме с 3661 , на Шумен засякохме 20164 и един от вагоните изглеждаше така (при увеличаване на снимката се вижда номера).47-ца със заоблени прозорци вместо с квадратни се среща изключително рядко , подобна имаше и на Пловдив , ето я и нея.Тапицерията на седалките вътре е от старата зелена.
Последно промяна от VESO на Сря Дек 02, 2009 1:29 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
В Пловдив имаше преди повече от 5 години и червена такава, като показаната на първата снимка. Към настоящия момент къде са и двата вагона нямам информация.
Тук се обръщам към колегите от Пловдив с легитимационни карти да направим един съвместен проект до Вагонното депо. Да видим кое как е, какви вагони са спрени, кои чакат ревизия...
Тук се обръщам към колегите от Пловдив с легитимационни карти да направим един съвместен проект до Вагонното депо. Да видим кое как е, какви вагони са спрени, кои чакат ревизия...

Администратор

С Ванчо, като пътувахме от Тулово до Карлово попаднахме на такава 47-ца на депо Пловдив.
Днес попаднах на един интересен първокласен пловдивски вагон , който беше в композицията на 10147.Води се серия 15 и има номер 51 52 10 15 021 - 2.Ето и снимки.
- външен вид;
- номера;
- интериор:
снимка 1;
снимка 2.
- външен вид;
- номера;
- интериор:
снимка 1;
снимка 2.

Администратор
В интериорно отношение 6 места в купе е точно за първа класа.Нека обърна внимание , че първокласните 47-ци са точно с такова изпълнение.Този вагон обаче вместо серия 47 , е серия 15 , което означава , че е за по - ниска скорост.Оразмерен е за 120 км/ч , с парно отопление и 1000 V~16 2/3 Hz.Най - малкото , което е - серия 47 е за 140 км/ч.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Парадокс, абсурд на пътнически влак първокласен вагон за 160, а на бърз за 140 ?!? Къде е смисъла!

Това питам и аз.
То всъщност в сбъркана държава като нашата всичко е наопаки - от локомотивите до вагоните... не може на БВ и УБВ да подават 45-та серия, а на ТВ 44 за 130 км/ч и после да се оправдават, че такъв бил графикът за работа на локомотивите и т.н. ако започнат като едно време да санкционират деломайсторите, че влака е закъснял по неспазване на обходите заради органичение на лок нещата ще се наредят. 
Та къде казвате тоз ПВ ще вдигне 160 км/ч?


Та къде казвате тоз ПВ ще вдигне 160 км/ч?

По новото трасе (когато го построят).Nikss написа:...
Та къде казвате тоз ПВ ще вдигне 160 км/ч?


Трябваше да снимам в по - едър план цялата композиция - първокласната 40-ка , смесен exDB "АВy" , второкласна 47-ца и второкласен exDB "By".Съвсем разглезиха пътуващите по тази част на първа линия.

Информация
Модератори