Eee то оставаше и "РодопитУ" да е с тези вагони и картинката щеше да е пълна...Vancho написа:Родопите доста радват с тази тапицерийка /ако изключим частта която трябва да е за главата/

Eee то оставаше и "РодопитУ" да е с тези вагони и картинката щеше да е пълна...Vancho написа:Родопите доста радват с тази тапицерийка /ако изключим частта която трябва да е за главата/
Ванчо , това не е "Родопи" , а 3622. Ускореният за Варна одавна не се движи с такива вагони , а си е с нормалните 50-ки за 160 км/ч и с този интериор.Приятни вагони , но имат недостатък - 4 X 4 места в купе , повечето от тях са от типа 11 X 8.Като друга отрицателна черта може да се посочи слабото отопление на повечето от тях през зимния период на годината.В тази насока отоплението на серия 74 ги превъзхожда с пъти.Vancho написа:Родопите доста радват с тази тапицерийка /ако изключим частта която трябва да е за главата/
Имах предвид снимката ти на предната страница във вагон серия 50 от състава на РодопиVESO написа:Ванчо , това не е "Родопи" , а 3622. Ускореният за Варна одавна не се движи с такива вагони , а си е с нормалните 50-ки за 160 км/ч и с този интериор.Приятни вагони , но имат недостатък - 4 X 4 места в купе , повечето от тях са от типа 11 X 8.Като друга отрицателна черта може да се посочи слабото отопление на повечето от тях през зимния период на годината.В тази насока отоплението на серия 74 ги превъзхожда с пъти.Vancho написа:Родопите доста радват с тази тапицерийка /ако изключим частта която трябва да е за главата/
Кои имаш впредвид? Първокласните са с 6 места в купе, но има и второкласни също с 6 места. Това са вагоните 50-та серия, които редовно можеш да видиш в Русе в състава на международните влакове.Vancho написа:Да питам последно : кои купейни вагони у нас са с 6 места в купе ,защото съм чувал, че има такива , но съм попадал само на 8-местни
Четирите първокласни купета са с индивидуални възглавнички за главата. Други разлики няма и скоро след доставката им, повечето станаха изцяло първокласни (без никакви преустройства, освен надписите и номерата).VESO написа:Отвътре първата и втората класа не се различават по нищо
Да, наистина са серия 40, само че местата са 8 в купе. Този вид вагони наистина са малко. В движение има не повече от 5-6 бройки от тях и са разпределени между депата София и Русе. Преди няколко години редовно можеха да се видят на пътниците София-Мездра. В рамките на последните 6 месеца този тип вагони съм виждал на влакове 5621, 10203 и 40102.bdz46 написа: Напоследък тези В вагони нещо изпоизчезнаха.
21-50 са с такава планировка. 1 купета с по 6 места. Седалките са с цяла долна част, индивидуални облегалки за гърба, подлакътници и обща облегалка, кояато е за главата. Такива вагони има и със синя платнена тапицерия, с кафява кожена, червена кожена и тъмнокафява или бежова платнена тапицерия. От серияа 21-50 има и вагони, предвидени за 8 човека в купе, с две широки облегалки от кожа и цели части за главата и седалището.bdz46 написа:Тези, за които говоря бяха с 6 места с някаква гладка червена (понякога кафява) тапицерия и едни широки подлакътници.
Последно промяна от VESO на Съб Авг 22, 2009 1:20 pm, променено общо 1 път.