Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София
ADMIN: Прегледах, почистих и преместих тази тема, като тук предлагам да се дискутира единствено и само планировка, оформление и удобства на пътническите вагони на БДЖ.
Vancho написа:Родопите доста радват с тази тапицерийка /ако изключим частта която трябва да е за главата/ :lol:
Eee то оставаше и "РодопитУ" да е с тези вагони и картинката щеше да е пълна... :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Vancho написа:Родопите доста радват с тази тапицерийка /ако изключим частта която трябва да е за главата/ :lol:
Ванчо , това не е "Родопи" , а 3622. Ускореният за Варна одавна не се движи с такива вагони , а си е с нормалните 50-ки за 160 км/ч и с този интериор.Приятни вагони , но имат недостатък - 4 X 4 места в купе , повечето от тях са от типа 11 X 8.Като друга отрицателна черта може да се посочи слабото отопление на повечето от тях през зимния период на годината.В тази насока отоплението на серия 74 ги превъзхожда с пъти.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

VESO написа:
Vancho написа:Родопите доста радват с тази тапицерийка /ако изключим частта която трябва да е за главата/ :lol:
Ванчо , това не е "Родопи" , а 3622. Ускореният за Варна одавна не се движи с такива вагони , а си е с нормалните 50-ки за 160 км/ч и с този интериор.Приятни вагони , но имат недостатък - 4 X 4 места в купе , повечето от тях са от типа 11 X 8.Като друга отрицателна черта може да се посочи слабото отопление на повечето от тях през зимния период на годината.В тази насока отоплението на серия 74 ги превъзхожда с пъти.
Имах предвид снимката ти на предната страница във вагон серия 50 от състава на Родопи ;) , а относно серия 50 и отоплението им - в 74 или е много горещо и ти се спарва ... , или мръзнеш като куче ... :? ,нормално отопление на практика няма ... :( /не знам 63 и 97 как са ,ама другото явно ... :shock: / , но хайде стига ,че се отплесваме :)
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Да питам последно : кои купейни вагони у нас са с 6 места в купе ,защото съм чувал, че има такива , но съм попадал само на 8-местни :roll:
Мнения: 9
Регистриран на: Нед Дек 24, 2006 7:43 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от venko_t »

Белия
ръгай баце,влака е бръз
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Vancho написа:Да питам последно : кои купейни вагони у нас са с 6 места в купе ,защото съм чувал, че има такива , но съм попадал само на 8-местни :roll:
Кои имаш впредвид? Първокласните са с 6 места в купе, но има и второкласни също с 6 места. Това са вагоните 50-та серия, които редовно можеш да видиш в Русе в състава на международните влакове.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Смесените вагони серия 40 ("АВ") също са с по 6 места в купе.Отвътре първата и втората класа не се различават по нищо
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

VESO написа:Отвътре първата и втората класа не се различават по нищо
Четирите първокласни купета са с индивидуални възглавнички за главата. Други разлики няма и скоро след доставката им, повечето станаха изцяло първокласни (без никакви преустройства, освен надписите и номерата).
С 6 места са и В вагоните серия 40 (може и да греша за серията). Такива се движеха по 5-та и 6-та линия, защото имат парно. Малко след електрификацията до Клт, там тръгнаха 74.
Напоследък тези В вагони нещо изпоизчезнаха.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

bdz46 написа: Напоследък тези В вагони нещо изпоизчезнаха.
Да, наистина са серия 40, само че местата са 8 в купе. Този вид вагони наистина са малко. В движение има не повече от 5-6 бройки от тях и са разпределени между депата София и Русе. Преди няколко години редовно можеха да се видят на пътниците София-Мездра. В рамките на последните 6 месеца този тип вагони съм виждал на влакове 5621, 10203 и 40102.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Тези, за които говоря бяха с 6 места с някаква гладка червена (понякога кафява) тапицерия и едни широки подлакътници.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Тези, за които говоря бяха с 6 места с някаква гладка червена (понякога кафява) тапицерия и едни широки подлакътници.
21-50 са с такава планировка. 1 купета с по 6 места. Седалките са с цяла долна част, индивидуални облегалки за гърба, подлакътници и обща облегалка, кояато е за главата. Такива вагони има и със синя платнена тапицерия, с кафява кожена, червена кожена и тъмнокафява или бежова платнена тапицерия. От серияа 21-50 има и вагони, предвидени за 8 човека в купе, с две широки облегалки от кожа и цели части за главата и седалището.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз пък съм попадал на някакви първокласни 50-ки с exDB седалки.Направо са ужасни , два пъти съм ги засичал на 3637 и веднъж на 10114 , а ние знаем , че за 10121 / 10263 / 10114 композицията идва от 8626.Една снимка на номера и друга на интериора.
Когато трябваше да пътувам в пътническия от Пловдив , само видях какъв е първокласния и запраших директно към второкласната 74-ка. :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Цитираната от теб 50-ка е една на брой и когато пристигна у нас беше 2-ра класа. Дойде с последната партида 21-50 през 2002 г., тогава подновиха съставите на 4612/7631 и 7630/4613. Такава беше обвръзката на състава. Пак на този влак въртеше една 50-ка, която имаше седалка - клапа в единия край на мястото на тоалетната.

Малко след края на лято 2003 г., въпросната 1-ва класа, показана от теб се пръкна на този влак. Вече първокласен вагон, но без сменена серия и номер. еше голям цирк, защото кондукторите до преди седмица същия вагон са го писали като второкласен в документите и сега им го подават като "А".

В последно време, същия този отвратителен вагон се подвизава от време на време като "А" вагон на 7622 или 7624, не веднъж съм го засичал и на 2613/2612. Общо взето обаче съм чувал много лошо мнение от страна на пътниците - за 1-ва класа е изключително неудобен и спартански.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Това изпълнение с тия седалки ми мяза на нашенска работа. Едва ли германците ще тръгнат да подменят седалките.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ха , аз съм бил голям късметлия - само един - единствен вагон у нас да е такъв и на него да случвам няколко пъти. :)

Седалките ми приличат на тези в първокласното отделение на инвалидните вагони от серия 80 за превоз на велосипеди ("ABbds").Rexkos преди време се беше снимал на тях , само където тапицерията е чисто синя.В 18-метровите тип "Bbds" също има подобни изпълнения , а това е интериор от обикновена смесена 43-ка ("ABy").

Във всички посочени от мен вагони , ми се струва , че седалките са един и същи тип - неудобни , само където са с различна тапицерия.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация