
Администратор

Администратор

Администратор
Както обещах, днес посетих гара Илиянци, където основната цел бе "Фотозаснемане на исторически пътнически вагони". След като се легитимирах на охраната, бе ми предоставен опис, в който за най - голямо съжаление открих, че вагоните тип "айлцугваген", търсени от мен са унищожени през 2005 г.
Погледа ми обаче се спря върхо един вагон - бюфет с №85 47 017-3, който е гариран на 12-ти гаражен коловоз. Ето снимки
Общ изглед отвън
Номер и тип на вагона
Поглед в салона
Поглед към бара
Поглед от мястото на бармана
Интересно впечатление ми направи и запазената "Митеранка" с №29 37 001-8, намираща се на 14-ти гаражен коловоз заедно с 29 37 007-5. Ето снимки и на този вагон:
Двете "Митеранки" заедно
Купе на вагон 001
Това е моя принос от днес към проекта
Погледа ми обаче се спря върхо един вагон - бюфет с №85 47 017-3, който е гариран на 12-ти гаражен коловоз. Ето снимки
Общ изглед отвън
Номер и тип на вагона
Поглед в салона
Поглед към бара
Поглед от мястото на бармана
Интересно впечатление ми направи и запазената "Митеранка" с №29 37 001-8, намираща се на 14-ти гаражен коловоз заедно с 29 37 007-5. Ето снимки и на този вагон:
Двете "Митеранки" заедно
Купе на вагон 001
Това е моя принос от днес към проекта

64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Заповед надали има, защото това по принцип трябва да са били вагони, обявени за музейни експонати. Но имайки в предвид годината, в която са нарязани, нещо ме навява на мисълта, че Дунчев за последно си е напълнил гушката.Labros написа:А някъква заповед или разпореждене за унищожение нямаше ли? Едва ли някой на своя глава ще тръгне да предава вагони за скрап.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Акредитиран фотограф

Администратор
Ами по - интересни е имало, но вече няма помен от тях. Един от охранителите каза, че преди години си спомня за "айлцугваген"-ите, но когато това лято, фирма МЕГАС взела да охранява обекта и той дошъл, вагоните ги нямало. От тук от там открих инфо, че 2005 г. са нарязани.44.123 написа:Поздравления Марио за снимките изглежда интерестно място за посещение гара Илиянци интерестни вагони се намират там.
Иначе да кажа накратко какви типове вагони се намират на коловозите от 14-ти до 20-ти:
-Серия 29-74, доста на брой
-Серия 19-40, някои скоро спряни от движение
-Серия 29-37, само 2 бр.
-Серия 85-47, 2 бр. бюфети
-Серия 20-47, 8 на брой
-Серия 57 фургони - три на брой
64.19

Извинете ме за израза, ама да им таковам таковата таковина, тези вагони през далечната 1990-та г. или там някъде участват в заснемането на филма Бай Ганьо тръгна по Европа...За последно видях композицията някъде в началото на 1995-та на един външен коловоз до оградата на Ремиза от вътрешната страна - всичко се виждаше от заминаващите през западната гърловина влакове. Бяха общо 4 вагона - един Айлцуг с двойни врати и още три купейни немски от края на 30-те години на миналия век - два второкласни и един първокласен. Не говоря за Иранки, а за произвежданите в Германия преди тях - с вдадени навътре врати. Скоро след това мистериозно изчезнаха от там, а някъде в броевете на Железопътен транспорт от 98-а или 99-та се появи статия за тези вагони, според която въпреки заповедта да се пазят в Ремиза, са били откарани на гара Илиянци...сега става ясно, че всичко е накълцано.

Администратор
Информация
Модератори