Вчера в състава на 1651 имаше 2 бр. вагони със синята тапицерия. Значи може да се окаже, че вагоните, минали ревизия са няколко. Вагон 2143 022-4 вчера беше първи след локомотива. Този вагон редовно се разписна на 1651/1650.VESO написа:Или те е излъгала , или не знае.Композицията на "Хебър"-а съм я засичал цялата със сини седалки , така че има минимум 5 exDB вагона с тази тапицерия.

Администратор
64.19

Пловдивските 43-ки са най-хубави от всичките налични в парка на БДЖ. Тези с оригиналната тапицерия на мен лично не са твърди, но съм пътувал и във вагони с по-меки седалки.
Според мен трябваше още като дойдоха от Германия и влязоха за реновиране да им сменят и тапицериите макар, че дойдоха доста запазени отвътре.


Администратор

Администратор
По - интересно е пътуването с извънредния 8687/8686 който от две лета насам пътува с вагони серия 43. Пътуването цяла нощ в тях е просто "прекрасно". Примери много.ARGENTINKA написа:Само прекрасни спомени имам от пътуванията ми с този влак- най-вече през ранна зима и средата на лятото. Студ и липса на парно през зимата, жега и претъпкани вагони през лятото...
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Вчера вагоните бяха и добре почистени, и с добра возия. Като изключим парното, което направи сауна във 4 от 5-те второкласни вагона.VESO написа:BTW , на 7-ми пътувам до София с 8626 , стискайте ми палци да случа в някои по - свестни вагони , понеже само попадам на разпадащи се трошляци , а заради пътуване именно с този влак , писах преди време на Белева.

Техник
Пример, че лампите те бият в очите, нито можеш да спиш, нито нищо.lok45111 написа:По - интересно е пътуването с извънредния 8687/8686 който от две лета насам пътува с вагони серия 43. Пътуването цяла нощ в тях е просто "прекрасно". Примери много.ARGENTINKA написа:Само прекрасни спомени имам от пътуванията ми с този влак- най-вече през ранна зима и средата на лятото. Студ и липса на парно през зимата, жега и претъпкани вагони през лятото...


Информация
Модератори