

Администратор


Администратор
Експлоатацията без тях е невъзможна, с какво ще се комутират веригите за управление? Като няма се разчита на ремонт, докато може или се свалят от спрени машини.Nikss написа:А като казвате, че такива няма възможна ли е експлоатацията на локомотивите без тях? Или просто при ремонти не се пипат?
64.19


Администратор
И на много машини това се практикува. След като оригиналните се повредят, а резервни няма, се преминава към алтернативи. Тук се сетих, че на 45 158, и двата пулта са с български ключове, бутони и сигнални лампи, които не знам как се държат, но на външен вид изглеждат приятно.bdz46 написа:Експлоатацията е възможна като се купят други ключове и бутони от кварталната железария.
64.19

Администратор
100 лв/бр за кой тип говорим? За Т6(реглетния) или за VS16, пакетния ключ, който между другото се използва в различни разновидности и брой контакти при лок 44/45 и 61.borislaviv написа:Обаче,пакетните ключове с по 20 и повече контакти,няма с какво да се заменят.Между другото в снабдителна база Русе има такива ключове на цена 100лв. бройката.Оригинални чешки.
64.19

Администратор
В Дупница имах честта да препрограмирам такъв чисто нов ключ VS16 за да го пригодя за 370. Друго си е новото, но лично на мен ми се виждат 100 лв/бр за VS16, да не би за 10 бр. пакети да е цената.borislaviv написа:за тип vs16,ползван основно за ключ 370/372.Доставя се с 44извода,но се прави програмата му според нуждите.
Иначе ето снимката, на която обяснявам на Бай Пешо как се препрограмира за нуждите на 370:

64.19

Споделяно ми е многократно и съм забелязал един неприятен факт по ГО машините. Заварени са капаците на диагностиката и при нужда не можеш да подклиниш нищо и се чудиш какво да правиш.
Наскоро в Брусарци пък имаше интересен случай с лок 45194 - бяха подклинили реле 406 и клеми 12 и 13 на диагностиката при нормално работеща вентилация. Интересно защо са прибегнали до това.


Наскоро в Брусарци пък имаше интересен случай с лок 45194 - бяха подклинили реле 406 и клеми 12 и 13 на диагностиката при нормално работеща вентилация. Интересно защо са прибегнали до това.


Подклинването на каквото и да било е забранено, а тази диагностика изобщо не е сложена за това.
Нищо интересно няма. Така можеш да спираш вентилацията по всяко време.Nikss написа:Наскоро в Брусарци пък имаше интересен случай с лок 45194 - бяха подклинили реле 406 и клеми 12 и 13 на диагностиката при нормално работеща вентилация. Интересно защо са прибегнали до това.![]()
Точно за това ги заварихме, защото се правеха такива упражнения по клемите,че и чехът няма да оправи такива повреди.Например реле 406 не може да изключи ГВП,въпреки че е отпаднало.Даже и да го извадиш цялото, пак не изключва ГВП. Е за какво да си вкарваме автоголове?Дали при подобна повреда ще ти дойде наум да отваряш капака на диагностиката, за да видиш някой, че е турил някаква тел вътре.
Информация
Модератори