
Администратор

Администратор

Администратор
Работата по локомотива вече върви с пълна сила. Днес се извърши ревизия на спирачните апарати в кабината, като идните дни им предстои боядисване. Ръкохватките на спирачните апарати са дадени за никелиране.
Изшкуриха се и се лакираха дървените подлакътници под страничните прозорци с лак с ефект "Махагон".
Пулта за управление се зашкури до изнуляване на старата боя, след което се почисти и започна боядисването му с боя с ефект "хамершлак". След като изсъхне първата ръка, предстои повторно боядисване на целия пулт.
Междувременно се сне размер за изработка на столче на машиниста, както и се уточниха някои други бъдещи операции по кабината.
Ето снимки:
Лакиране

Подлакътник

Кабина след първоначалните работи

Спирачни апарати

Изшкуриха се и се лакираха дървените подлакътници под страничните прозорци с лак с ефект "Махагон".
Пулта за управление се зашкури до изнуляване на старата боя, след което се почисти и започна боядисването му с боя с ефект "хамершлак". След като изсъхне първата ръка, предстои повторно боядисване на целия пулт.
Междувременно се сне размер за изработка на столче на машиниста, както и се уточниха някои други бъдещи операции по кабината.
Ето снимки:
Лакиране

Подлакътник

Кабина след първоначалните работи

Спирачни апарати

64.19

Става страхотно, особенно пулта.

Администратор
И с никелирани ръкохватки лиNiGhtPiSH написа:Кукличка е станал пултаСамо кранмашинистите, знаеш как ги обичам - DIN 505


Да успокоя феновете, че именно DIN 505 ще е боята на кран-машинистите. За сега обаче първо ще им се врътне една телена четка и после ще ги киприм. Ръкохватките са за никелиране.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Самата кабина ще се боядисва в следната схема: Около прозорците - зелен хамершлак като пулта, от тавана до нивото на подлакътниците - слонова кост, от нивото на подлакътниците до податонирано хамершлаково неутрално синьо, подобно на това което се получи при 66 007.8, това ми е виждането за кабината за управление.Labros написа:А самата кабина ще се боядисва ли вътрешно изцяло?
Едно голямо браво за свършената работа![]()
64.19


Администратор
С темповете на работата само по себе си личи, че гоним скоро функционална и пътна проби. Екстремната спирачна ревизия, съчетана със започване и на бояджийските работи по кабината също доказват това. И в действителност е точно така. Гони се функционална за идната седмица, ако котка не ни мине път. При успешна функционална, после следват разни довършителни работи и провеждане на пътната проба. Евентуално днес ще се сваля 4-та глава, за да се подмени гарнитурата и.NiGhtPiSH написа:Павката ще тръгне скоро както сте се разработили! БРАВО!
64.19

Администратор
Възникна и първия проблем при възстановяването!!!
В хода на ремонта се установи, че трябва да се закупи нов(или втора ръка) дюзоразпръсквач тип SB435-143-2. Колеги ме посъветваха да се потърси из разни ДАП-ове или морги за товарни коли, например ИФА. Тук ще съм благодарен на всякакво съдействие за намиране на дюзоразпръсквача. Прилагам снимка на стария:
Стария дюзоразпръсквач
_____________________________________
В същото време днес остана малко време да полирам дръжките на директните спирачки и да ги занеса на никелиране, от което ще са готови утре, както и да възстановя ръкохватката и заключването на влаковия кранмашинист. Ремонтираната ръкохватка с работеща ключалка и ключ прилагам също на снимки:


В хода на ремонта се установи, че трябва да се закупи нов(или втора ръка) дюзоразпръсквач тип SB435-143-2. Колеги ме посъветваха да се потърси из разни ДАП-ове или морги за товарни коли, например ИФА. Тук ще съм благодарен на всякакво съдействие за намиране на дюзоразпръсквача. Прилагам снимка на стария:
Стария дюзоразпръсквач
_____________________________________
В същото време днес остана малко време да полирам дръжките на директните спирачки и да ги занеса на никелиране, от което ще са готови утре, както и да възстановя ръкохватката и заключването на влаковия кранмашинист. Ремонтираната ръкохватка с работеща ключалка и ключ прилагам също на снимки:


64.19
Информация
Модератори