Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Просто и логично е. А за какво ви е да регистрирате движението и престоя? За маневрен локомотив не е необходимо.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Просто и логично е. А за какво ви е да регистрирате движението и престоя? За маневрен локомотив не е необходимо.
В момента локомотива няма НИКАКЪВ скоростомер. Трябва да се монтира такъв, ако искаме да го лицензират за атракционни пътувания.
64.19
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Някакъв от серия 52 примерно.
С хаслера не става по обичайния начин.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Някакъв от серия 52 примерно.
С хаслера не става по обичайния начин.
Камионски тахограф с ел. датчик. Локомотивната система е на 24V :wink: :idea:
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Работата по локомотива вече върви с пълна сила. Днес се извърши ревизия на спирачните апарати в кабината, като идните дни им предстои боядисване. Ръкохватките на спирачните апарати са дадени за никелиране.

Изшкуриха се и се лакираха дървените подлакътници под страничните прозорци с лак с ефект "Махагон".

Пулта за управление се зашкури до изнуляване на старата боя, след което се почисти и започна боядисването му с боя с ефект "хамершлак". След като изсъхне първата ръка, предстои повторно боядисване на целия пулт.

Междувременно се сне размер за изработка на столче на машиниста, както и се уточниха някои други бъдещи операции по кабината.

Ето снимки:

Лакиране
Изображение

Подлакътник
Изображение

Кабина след първоначалните работи
Изображение

Спирачни апарати
Изображение
64.19
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Става страхотно, особенно пулта.
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Кукличка е станал пулта :) Само кранмашинистите, знаеш как ги обичам - DIN 505 :)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

NiGhtPiSH написа:Кукличка е станал пулта :) Само кранмашинистите, знаеш как ги обичам - DIN 505 :)
И с никелирани ръкохватки ли :lol: :?:

Да успокоя феновете, че именно DIN 505 ще е боята на кран-машинистите. За сега обаче първо ще им се врътне една телена четка и после ще ги киприм. Ръкохватките са за никелиране.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

А самата кабина ще се боядисва ли вътрешно изцяло?
Едно голямо браво за свършената работа :!: =D>
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:А самата кабина ще се боядисва ли вътрешно изцяло?
Едно голямо браво за свършената работа :!: =D>
Самата кабина ще се боядисва в следната схема: Около прозорците - зелен хамершлак като пулта, от тавана до нивото на подлакътниците - слонова кост, от нивото на подлакътниците до податонирано хамершлаково неутрално синьо, подобно на това което се получи при 66 007.8, това ми е виждането за кабината за управление.
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Прекрасни новини :) Павката ще тръгне скоро както сте се разработили! БРАВО! :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Чудесна работа! 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

NiGhtPiSH написа:Павката ще тръгне скоро както сте се разработили! БРАВО! :)
С темповете на работата само по себе си личи, че гоним скоро функционална и пътна проби. Екстремната спирачна ревизия, съчетана със започване и на бояджийските работи по кабината също доказват това. И в действителност е точно така. Гони се функционална за идната седмица, ако котка не ни мине път. При успешна функционална, после следват разни довършителни работи и провеждане на пътната проба. Евентуално днес ще се сваля 4-та глава, за да се подмени гарнитурата и.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Възникна и първия проблем при възстановяването!!!

В хода на ремонта се установи, че трябва да се закупи нов(или втора ръка) дюзоразпръсквач тип SB435-143-2. Колеги ме посъветваха да се потърси из разни ДАП-ове или морги за товарни коли, например ИФА. Тук ще съм благодарен на всякакво съдействие за намиране на дюзоразпръсквача. Прилагам снимка на стария:

Стария дюзоразпръсквач

_____________________________________
В същото време днес остана малко време да полирам дръжките на директните спирачки и да ги занеса на никелиране, от което ще са готови утре, както и да възстановя ръкохватката и заключването на влаковия кранмашинист. Ремонтираната ръкохватка с работеща ключалка и ключ прилагам също на снимки:

Изображение

Изображение
64.19
Мнения: 151
Регистриран на: Съб Сеп 12, 2009 1:54 pm
Местоположение: София

Мнение от veselintodorov »

Е то неможе бес дефекти в крайна сметка. Появата за нужда от нов распръсквач е нормално щом локомотива е стоял дълго на гараж.
:?
Заключено

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация