
Администратор
Днес, Форум "Локомотиви" за пореден път доказа, че не живее само във виртуалноста, но и в реалността.
На базата на извършен оглед на 19.10.2009 г. на локомотив V10В, собственост на "София - Мел" АД, днес бе започната реално работата по възстановяване и въвеждане в експлоатация на локомотива. Нека припомня, че при огледа бяха уточнени и констатирани повредите по машинната част и Форумът прие да анализира и прецени възможностите за възстановяване с цел "Използване за атракция и музейни цели". В тази връзка, днес специалиста по гориво - нагнетателни апарати Радко Костов извърши демонтаж с цел ремонт на гориво - подаващите дюзи на двигателя, а в същото време аз подготвям извършването на периодична ревизия на спирачната система с ремонт на спирачното оборудване в обем "Подемен ремонт". В рамките на възстановяване на локомотива за въвеждане в експлоатация, ще се извършат и различни по обем шлосерско - бояджийски работи по кабината за управление.
След завършване на въстановителния ремонт, ще бъдат извършени всички проби съгласно Правиника за деповски ремонт на дизеловите локомотиви, както и подготовка за лицензиране на локомотива.
На базата на извършен оглед на 19.10.2009 г. на локомотив V10В, собственост на "София - Мел" АД, днес бе започната реално работата по възстановяване и въвеждане в експлоатация на локомотива. Нека припомня, че при огледа бяха уточнени и констатирани повредите по машинната част и Форумът прие да анализира и прецени възможностите за възстановяване с цел "Използване за атракция и музейни цели". В тази връзка, днес специалиста по гориво - нагнетателни апарати Радко Костов извърши демонтаж с цел ремонт на гориво - подаващите дюзи на двигателя, а в същото време аз подготвям извършването на периодична ревизия на спирачната система с ремонт на спирачното оборудване в обем "Подемен ремонт". В рамките на възстановяване на локомотива за въвеждане в експлоатация, ще се извършат и различни по обем шлосерско - бояджийски работи по кабината за управление.
След завършване на въстановителния ремонт, ще бъдат извършени всички проби съгласно Правиника за деповски ремонт на дизеловите локомотиви, както и подготовка за лицензиране на локомотива.
Последно промяна от Mario Evstatiev на Нед Ное 27, 2011 12:03 pm, променено общо 2 пъти.

Администратор
Преди пътуването има много и все отговорни работи по ремонта и въвеждането в експлоатация. Аз лично ще се радвам, форумците, които имат желание(и навършени 18 г) да се включат в работата и заедно да докажем, че жп. форумите не са само място за чешане на езици, но и за реални и ползотворни дейности, каквото е връщането към живот на един такъв прекрасен екземпляр от една интересна локомотивна конструкция, обединила в коша си сериите V10В, V18В и V22В и получила у нас различни названия, прякои и прозвища, най - новото от което е небезизвестното и станало причина за много скандали в разни други сайтове име "ПАВЕЛ", което в директен превод от някои езици означава просто "МАЛЪК".veselintodorov написа:Ще е интересно пътуването със локомотив такава серия след като бъде въстановен, лицензиран и пуснат в експлоатация.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Нафтаджията също се съмнява в разпръсквачинте, свалени са заедно с дюзите. Двигателя иначе е годен, но на 4-ти цилиндър е издухало гарнитурата и хвърля огнени езци. Ще се свали 4-та глава и ще се замени гарнитурата.44-134 написа:Защо сте захванали първо дюзите? Запекли разпръсквачи или нещо друго? И по-точно какво му е на самия двигател?
Паралелно с това, на локомотива се извършва ПРСС с ремонт на спирачното оборудване. Ще свалим и изпратим на проверка манометрите, ще се ревизират предпазните вентили на компресора и директната спирачка, ще се провери регулатора на автоматичната спирачка.
Освен това, кабината ще бъда боядисана, пулта ще бъде обработен със шкурка и боядисан в зелен "хамершлак", в какъвто ще се боядисат и стойките на спирачните апарати. Ще се почистят и лакират дървените подлакътници под прозорците.
За сега това е предвидено в рамките на възстановителния ремонт на локомотива. Следва намиране на подходящ номер в серийната група на малките локомотиви, изработване на номерни и именни табели и търсене на вариант за узаконяване за атракции.
64.19

Администратор

Администратор
Бай Радко си знае работата, ще ги оправи, разпръсквачи ще се купят, за което членове на форума са си събрали пари. Следващия етап ще е да сменим гарнитурите, да се направи ПРСС, да се ревизират манометрите, за което манометърджията Г. Т. Иванов ще поработи малко, колкото и да не му се иска44-134 написа:Дюзите така като гледам са от шкода мадара. Ремонтират се много лесно, стига да има нови разпръсквачи. Така като гледам са много нагорели, и ще трябва да се чистят на ултразвук.


64.19

Администратор
Докато си дойдеш в София, това "Павел"-че трябва да е излязло да пътува вече. Иначе съм сигурен, че ако беше ук, щеше да помогнеш безпрекословно.NiGhtPiSH написа:Имате моята морална подкрепа, пък като съм си в София за по-дълго със сигурност ще се включа да помогна с каквото мога да се раздвижи това Павелче
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Първо трябва да се провери възможността за куплиране на скоростомер, после да си каже специалист чмнението относно точността на измерването и чак тогава ще се монтира, ако въобще ще е нужен. Друг вариант е да се намери от някъде камионджийски тахограф тип 1318 на KIENZLE MANNESMAN комплект с датчика за скорост и да се монтира към предавателната кутия.Labros написа:А кога ще монтираш "Хаслер"а?
64.19

Администратор
Информация
Модератори