
Доста глупаво би било да се ограничат новите вагони, защото нали уж ги правим за нуждите на експресите, които в момента са с предната партида до 100 км ... Какъв би бил смисълът от цялата работа ? Плюс това мисля новите са рециклирани кушети и 40 ки, а те са си за над 100, тъй че проблем не би трябвало да има 

Ами пипа се по талигата и нещо не успяват да я вкарат проектните параметри - поне предната партидаVancho написа:Доста глупаво би било да се ограничат новите вагони, защото нали уж ги правим за нуждите на експресите, които в момента са с предната партида до 100 км ... Какъв би бил смисълът от цялата работа ? Плюс това мисля новите са рециклирани кушети и 40 ки, а те са си за над 100, тъй че проблем не би трябвало да има

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Ами ще нарежат малко "шайби" от някой бракуван маркуч.... на предните не отговоряха по характеристика пружините, даже имаше един куриоз - на вагон №022 - всичките пружини по буксовото окачване са били извън нормите но две еднакви е нямало...... да се смеем ли да плачем ли......Labros написа:На тая новата слагат някакви гумени уплътнения, че да се намали максимално скърцането и изпадането в резонанс.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Интересно и как е допуснат до експлоатация... Иначе дано да се отстрани тоя проблем. Рециклирането струва маса пари. Дано да се престане с тая порочна практика да се усвояват пари, а на среща да се появява едно нищо.

И двете. Като почнем да се смее, чак сълзи ще ни излязат, породени от смеха.да се смеем ли да плачем ли......

Ами установено е че буксите пердашат в отбивачките и са правени замервания във вагонно депо "Пловдив" в една кинижка беше публикувана извадка от измерванията. А на гара София като заминава 3601 може да наблюдаваш в стрелките как при 15 км/ч почти всички букси се пробват да влязат в салона - представи си какво става със 120 по настави..........Labros написа:Интересно и как е допуснат до експлоатация...
Това , което със сигурност е обещано за след Нова Година - един влак в Южна и един в Северна България , на които една от дестинациите (начална или крайна) е София , ще намажат от новите вагони.Дали и двата ще са ускорени или ускорен и бръз , не се знае.За дестинация София се стига по пътя на логиката , за да може тези вагони да минават редовно преглед и ремонт.nikol4yy написа:Незнам за вас, но на мене ми се иска Г.Оряховица или по-точно "Янтрата" да "намаже" от новите вагони, защото знам че Г.О. ще се грижат дълго за тях.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Значи самите талиги имат гумени демпфери на буксовото водене вместо както досегашните 63-ки , които на мястото на демпфера имаха малка пластмасова втулка. А ние знаем физичните качества на гумата и пластмасата , затова веднага изводите са повече от ясни - по - голяма разтегливост
по - голяма устойчивост към висока скорост.Няма я и допълнителната хлабина на буксите , която оказваше също влияние върху "танците" при скорост над 100 км/ч , следователно тези 63-ки могат безпроблемно да се движат със 160 - толкова , колкото е посочено на тях.

Весо - не е проблема дали е гума или пластмаса - въпросът е доколко вложения материал отговаря по характеристики на техническата документация, и до колко се спазва технологията при производство.....VESO написа:Значи самите талиги имат гумени демпфери на буксовото водене вместо както досегашните 63-ки , които на мястото на демпфера имаха малка пластмасова втулка. А ние знаем физичните качества на гумата и пластмасата , затова веднага изводите са повече от ясни - по - голяма разтегливостпо - голяма устойчивост към висока скорост.Няма я и допълнителната хлабина на буксите , която оказваше също влияние върху "танците" при скорост над 100 км/ч , следователно тези 63-ки могат безпроблемно да се движат със 160 - толкова , колкото е посочено на тях.

Администратор
Освен промяна на демпферите на буксовите водачи, амортисьорите също са с по - добри поглъщащи свойства. Като цяло, проблемите при досега рециклираните вагони серия 63 дадоха добра основа за проучване, проектиране и изпълнение на една добра модернизация и избягване на подобни дефекти в следващите партиди. Ходово - динамичните качества на новата партида вагони със сигурност ще са значително подобрени от тези на досега направените вагони.
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор

Съгласен съм, но преди това има други крещящо нуждаещи се от подмяна на съставите влакове, пък на Янтрата вагоните отвътре са запазени, направо на кукла, но талигите са проблема. Златните ще намажат първи след Нова година. В това съм убеден, макар, че по думите на доста хора от Чб влакът и сега бил хубав - явно повечко ревизирани от Дряново вагони са пуснати и в допълнение с климатика и автоматичните врати хората сякаш са видяли не БДЖ, а СFR.nikol4yy написа:Незнам за вас, но на мене ми се иска Г.Оряховица или по-точно "Янтрата" да "намаже" от новите вагони, защото знам че Г.О. ще се грижат дълго за тях.



Инак много се радвам, че дефектите по талигите са премахнати и вече нямам търпение да видя новите каляски в движение.


Администратор
Новите вагони серия 63 вероятно ще се пуснат на дългите УБВ, тъй като пътниците на 8601/2 масово започнали да се оплакват от 97-ците. В БДЖ има поне 10 запитвания защо били махнали вагоните с климатик и автоматични врати.
Иначе Nikss е прав за калъфките, едно време на "ПЛЕВЕН ЕКСПРЕС", а по - късно и на други УБВ го имаше това нещо, после постепенно изчезнаха тези подглавници. Не е толкова трудно да се ушият калъфки, които в депата да се сменят след всяко приключване на движение на дадената композиция. Поне за УБВ може да се направи това, защото иначе не я виждам хубавата тапицерия на новата партида рециклирани вагони. Друг належащ проблем е в тоалетните да се поставят ароматизатори и течен сапун, а на клекалото да се сложи някакво патронче с дезинфектант, който при всяко пускане на водата да почиства допълнително. Така няма да смърди.
Иначе Nikss е прав за калъфките, едно време на "ПЛЕВЕН ЕКСПРЕС", а по - късно и на други УБВ го имаше това нещо, после постепенно изчезнаха тези подглавници. Не е толкова трудно да се ушият калъфки, които в депата да се сменят след всяко приключване на движение на дадената композиция. Поне за УБВ може да се направи това, защото иначе не я виждам хубавата тапицерия на новата партида рециклирани вагони. Друг належащ проблем е в тоалетните да се поставят ароматизатори и течен сапун, а на клекалото да се сложи някакво патронче с дезинфектант, който при всяко пускане на водата да почиства допълнително. Така няма да смърди.
64.19
Информация
Модератори