46 205 е тежък случаен ремонт в Кн. В депо Подуяне както обикновенно не се свършили нищо и съдбата на локомотива засега е неясна.lok45111 написа:46 205 ев депо Подуяне с повреден редуктор и е за вдигане. Останалите машини от серията, които щъкат из Сф се движат. Вчера следобяд 46 211.9 премина през Централна гара акто бутаща на МДТВ.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Администратор
Администратор
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Администратор
Онзи ден като беше на 3621, 46 242.4 пак се изложи - във влака се усещаха придърпванията от боксуването при ускоряване на влака. РЕостата отново не работеше, тъй като лок. все още е е на 4 ТД.43.309 написа:Сега 8611/8614. Кара ги закъснели +10 ина мин. Ако вали незнам... Немирово далеко ще и се види.....
64.19
Според разписанието на депо Подуяне цели 7 локомотива 46 2XX работят в същото депо? Това са 205, 208, 211, 219, 231, 238 и 242. Наистина ли всичките са командировани в София, защото така излиза че в Бургас работят само 234 и 243 (последната ходи само товарачки, тъй като е ограничена до 80 km/h.
Администратор
Защо пък изчезващ вид?
Да не са решили всички локомотиви да минат през модернизация и да бъдат конвертирани в 46 200?
Що се касае до типовите графици - и аз не съм особено запознат с обвръзките на депо Бс, тъй, че не е лошо да се даде конкретен пример колко лок. 46 200 и 46 за над 80 км/ч трябват на денонощие за вързване на графика.
Да не са решили всички локомотиви да минат през модернизация и да бъдат конвертирани в 46 200?
Що се касае до типовите графици - и аз не съм особено запознат с обвръзките на депо Бс, тъй, че не е лошо да се даде конкретен пример колко лок. 46 200 и 46 за над 80 км/ч трябват на денонощие за вързване на графика.
64.19
Информация
Модератори