Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

4 лок 46 200 само за ГС са много.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Те не всичките въртят за ГС.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

44142 написа:... Товарачките за ГС са поети от 4 лок 462 който са в депото.
Кои са въпросните машини , че нещо бройката не ми излиза?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

235, 238, 242 и 243.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

243 наскоро ли беше Сл.Р или се бъркам с някоя друга?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Беше но я оправиха.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Ами 231? Защо я отписахме от парка на депо София ? :shock:
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

231 не е отписана от парка на депо СФ. Лок работи 3621-8626 понеже трябва да навърта км докато е гаранционна. Утре ще работи в СФ понеже 238 отива за ТП.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Една машина нали върти и по Драгоман, тъй че не са три за ГС.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

231 си замина 3621.
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

46 221 при закарването в БС за ТП се установява че 4 МГП са скъсани и негодни. Изяснява се от кога и защо е допусната машината да се движи.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

lok43r написа:46 221 при закарването в БС за ТП се установява че 4 МГП са скъсани и негодни. Изяснява се от кога и защо е допусната машината да се движи.
E,че 229 сума ти време върви със скъсани металогумени пакети.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

...
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Oт кога пък стана толкова голям разбирач че да разбираш за пловдивската подръжка? Като знаеш толкова би ли ни обяснил значението и функцията на тези метало-гумени пакети и ако се скъса какво точно трябва да направи "Пловдивската подръжка" за да може да го предотврати.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Никс, големите ремонти на червените машини на ПО се правят в ГО, а 46200 ги ревизират и ремонтират в Бс или Кончар.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация