
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
E,че 229 сума ти време върви със скъсани металогумени пакети.lok43r написа:46 221 при закарването в БС за ТП се установява че 4 МГП са скъсани и негодни. Изяснява се от кога и защо е допусната машината да се движи.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

...
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 3:35 pm, променено общо 1 път.
Oт кога пък стана толкова голям разбирач че да разбираш за пловдивската подръжка? Като знаеш толкова би ли ни обяснил значението и функцията на тези метало-гумени пакети и ако се скъса какво точно трябва да направи "Пловдивската подръжка" за да може да го предотврати.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Информация
Модератори