Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

lok45111 написа:46 205 ев депо Подуяне с повреден редуктор и е за вдигане. Останалите машини от серията, които щъкат из Сф се движат. Вчера следобяд 46 211.9 премина през Централна гара акто бутаща на МДТВ.
46 205 е тежък случаен ремонт в Кн. В депо Подуяне както обикновенно не се свършили нищо и съдбата на локомотива засега е неясна. 8)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Доколкото знам рекламацийте се правят в Кончар а не в депо ПД.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Комплектацията на колосите и ТД се извършва от БДЖ ЕАД в случая Подуяне и рекламационните ремонти се поемат от тях. 8)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Ясно. Обаче се получава интересно на 46205 слагаха рециклирани редуктори а не нови. Можеби за това на 46203 несмеят да слагат пак рециклирани.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

При 46205 имало някакви отклонения над допустимите и с ражрешение от Вазов са я изписали от Кончар. Искам да попитам 1-ви редуктор ли се е скапал, понеже от самото пускане на машината тече яко и събира стружки.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Само корпусите на редукторите са т.н. "втора употреба", макар че пак са напасвани. Всичко останало е чисто ново.
Колко са редукторите и как са омазали всичко питай в Подуяне. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Не би било лошо, колегата Ghost да даде яснота за Vмакс и окончателния брой на софийските 46200. Доколкото знам има и за 130 и за 150, а една от машините е "свалена" на 110 км/час.
64.19
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Максималните скорости не са толкова важни. Важно е да се знае, че засега само 46 219, 46 221, 46 231, 46 238 са с реостат, което значи че са с пълна мощност. Всичко останало е сакато по различни причини. 8)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242.4 още ли е на четири ТД, последно преди две - три седмици вървеше така на 8615/3602.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Сега 8611/8614. Кара ги закъснели +10 ина мин. Ако вали незнам... Немирово далеко ще и се види.....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43.309 написа:Сега 8611/8614. Кара ги закъснели +10 ина мин. Ако вали незнам... Немирово далеко ще и се види.....
Онзи ден като беше на 3621, 46 242.4 пак се изложи - във влака се усещаха придърпванията от боксуването при ускоряване на влака. РЕостата отново не работеше, тъй като лок. все още е е на 4 ТД.
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Според разписанието на депо Подуяне цели 7 локомотива 46 2XX работят в същото депо? Това са 205, 208, 211, 219, 231, 238 и 242. Наистина ли всичките са командировани в София, защото така излиза че в Бургас работят само 234 и 243 (последната ходи само товарачки, тъй като е ограничена до 80 km/h.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Едва ли са повече от 4 според мен... пък и 7 да работят (нищо чудно вече) пак в Бс имат достатъчно бързи 46 000 за 8602/3621 и 3622/8601 - трябват им 2 лок на ден, всичко останало е товарачки и пътнически където няма нужда от бързи 46. Има достатъчно ограничени до 80, които вършат тази работа. 8)
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Nikss отново пишеш неща, които са абсолютно неверни. Не си запознат нито със ситуацията нито с типовите графици, за да пишеш подобни анекдоти. 8)
По мои наблюдения съвсем скоро ще има тема във форума "46 000 - изчезващ вид" :!:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Защо пък изчезващ вид?

Да не са решили всички локомотиви да минат през модернизация и да бъдат конвертирани в 46 200?

Що се касае до типовите графици - и аз не съм особено запознат с обвръзките на депо Бс, тъй, че не е лошо да се даде конкретен пример колко лок. 46 200 и 46 за над 80 км/ч трябват на денонощие за вързване на графика.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация