Марио , кво ти стана бе брато ? Кви са тея савани ? Кви са тея шамани ? На врачки ли взе да ходиш да им баят на новодоставените вагони да не ги срещат кусурите на предишната серия 63 !lok45111 написа:Със сигурност табелката ще е друга. Не знам сега лиценза чии е, но ADTranz не съществува, закупен е от Bombardier. Утре група от "експерти на Саваната" на форум "Локомотиви" ще се допита до просветените във вагонното дело "шамани" и ще съобщи пред широката форумна публика подробности относно рециклирането на тези вагони.VESO написа:Предполагам обаче , че на мястото на тази табелка ще се появи нова.

Администратор
Хахаха!stankos написа:Марио , кво ти стана бе брато ? Кви са тея савани ? Кви са тея шамани ? На врачки ли взе да ходиш да им баят на новодоставените вагони да не ги срещат кусурите на предишната серия 63 !
Саваните и шаманите ги използвах осмивателно по адрес на един друг форум

Иначе вчера се направи посещение в НИИТ-ООД, където се намира вагон 51 52 25 63 045-5. Вагонът е изпитателен - той е прототипа на цялата серия. Има много новости и подобрения, но повече подробности след акто се върна от ВРЗ-99 АД, където лично г-н Митко Георгиев - ръководител на проекта за рециклиране, ще даде подробности около новата конструкция.
64.19
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Серията ще бъде променена вероятно след приключване на изпитанията. Във ВРЗ-99 в момента се работи по още четири вагона - два от тях са на фаза "гол кош", един от тях е в бояджийното, един е почти окомплектован и днес довършваха въздушната инсталация вътре. Пети вагонн пък е вдигнат на крикове и шлосерите по кош го дооборудваха.43.309 написа:По интересното е какъв прототип, като пак го именуват 63 серия. Тея хора са се сбъркали....
64.19

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm


Администратор

Администратор
Та ето и обещаното инфо и снимки на вагоните:
За разлика от конвенционалната серия 63, тези вагони са с ново салонно оборудване. Седалките са производство на PULLMAN - Бурса и са специално изпълнени за вагони с висока степен на комфорт и сигурност. Изработени са от негорими материали, съгласно изискванията на RIC. В салона разположението на местата е по схемата 2+1 поради което пътеката е значително разширена. Във вагона има пожароизвестителна и гасителна инсталация, всички материали са негорими.
Вратите са с тройна защита срещу самоотваряне като при скорост над 5 км/час се блокират бутоните за отваряне и единствения начин да се отвори вратата е чрез издърпване на аварийния лост. Над 45 км/час се блокира напълно всяка възможност за отварянето на вратата. Интересно е да се спомене, че в престой след като е била отворена, ако същата не бъде затворена до 3,5 мин. затварянето ще настъпи автоматично - подобно на ЕМВ 30/31. Управлението на вратите е микропроцесорно.
Ето снимки:
ОБЩ ВИД
Салон
Поглед към седалките
За разлика от конвенционалната серия 63, тези вагони са с ново салонно оборудване. Седалките са производство на PULLMAN - Бурса и са специално изпълнени за вагони с висока степен на комфорт и сигурност. Изработени са от негорими материали, съгласно изискванията на RIC. В салона разположението на местата е по схемата 2+1 поради което пътеката е значително разширена. Във вагона има пожароизвестителна и гасителна инсталация, всички материали са негорими.
Вратите са с тройна защита срещу самоотваряне като при скорост над 5 км/час се блокират бутоните за отваряне и единствения начин да се отвори вратата е чрез издърпване на аварийния лост. Над 45 км/час се блокира напълно всяка възможност за отварянето на вратата. Интересно е да се спомене, че в престой след като е била отворена, ако същата не бъде затворена до 3,5 мин. затварянето ще настъпи автоматично - подобно на ЕМВ 30/31. Управлението на вратите е микропроцесорно.
Ето снимки:
ОБЩ ВИД
Салон
Поглед към седалките
64.19

Браво, страхотно изглеждат. 

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Администратор
Информация
Модератори