Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

lok45111 написа:
VESO написа:Предполагам обаче , че на мястото на тази табелка ще се появи нова. :D
Със сигурност табелката ще е друга. Не знам сега лиценза чии е, но ADTranz не съществува, закупен е от Bombardier. Утре група от "експерти на Саваната" на форум "Локомотиви" ще се допита до просветените във вагонното дело "шамани" и ще съобщи пред широката форумна публика подробности относно рециклирането на тези вагони.
Марио , кво ти стана бе брато ? Кви са тея савани ? Кви са тея шамани ? На врачки ли взе да ходиш да им баят на новодоставените вагони да не ги срещат кусурите на предишната серия 63 !
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

stankos написа:Марио , кво ти стана бе брато ? Кви са тея савани ? Кви са тея шамани ? На врачки ли взе да ходиш да им баят на новодоставените вагони да не ги срещат кусурите на предишната серия 63 !
Хахаха!

Саваните и шаманите ги използвах осмивателно по адрес на един друг форум :lol:

Иначе вчера се направи посещение в НИИТ-ООД, където се намира вагон 51 52 25 63 045-5. Вагонът е изпитателен - той е прототипа на цялата серия. Има много новости и подобрения, но повече подробности след акто се върна от ВРЗ-99 АД, където лично г-н Митко Георгиев - ръководител на проекта за рециклиране, ще даде подробности около новата конструкция.
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Единственото, което мога да кажа за работата на ВРЗ-99 АД е поклон! Както и пред доставчиците на компонентите!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

По интересното е какъв прототип, като пак го именуват 63 серия. Тея хора са се сбъркали....
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43.309 написа:По интересното е какъв прототип, като пак го именуват 63 серия. Тея хора са се сбъркали....
Серията ще бъде променена вероятно след приключване на изпитанията. Във ВРЗ-99 в момента се работи по още четири вагона - два от тях са на фаза "гол кош", един от тях е в бояджийното, един е почти окомплектован и днес довършваха въздушната инсталация вътре. Пети вагонн пък е вдигнат на крикове и шлосерите по кош го дооборудваха.
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Още 5 "нови" вагона за 100 км/час. Супер ! 8)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ще я видим тъз работа... :wink: :twisted: 8)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Доколкото разбрах , талигите на тези вагони ще бъдат съвсем различни от досегашните на 63-ките.И въпреки че и на тях е написано 140 км/ч , те ще са способни да се движат с тази скорост.
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

A снимки няма ли да ни покажете?
Зам. Администратор
Мнения: 375
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 3:44 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от bdz_bg »

Снимки има само на един вагон и то само отвънка.Ще ги пусна утре. :wink:
Пътувай с влак - спаси природата !
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz_bg написа:Снимки има само на един вагон и то само отвънка.Ще ги пусна утре. :wink:
Вагона е заснет и утре заран ще пиша инфо и снимки!

На ВРЗ-99 и Митко Георгиев евалата за труда, вагоните са от чудни по - чудни!
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Та ето и обещаното инфо и снимки на вагоните:

За разлика от конвенционалната серия 63, тези вагони са с ново салонно оборудване. Седалките са производство на PULLMAN - Бурса и са специално изпълнени за вагони с висока степен на комфорт и сигурност. Изработени са от негорими материали, съгласно изискванията на RIC. В салона разположението на местата е по схемата 2+1 поради което пътеката е значително разширена. Във вагона има пожароизвестителна и гасителна инсталация, всички материали са негорими.

Вратите са с тройна защита срещу самоотваряне като при скорост над 5 км/час се блокират бутоните за отваряне и единствения начин да се отвори вратата е чрез издърпване на аварийния лост. Над 45 км/час се блокира напълно всяка възможност за отварянето на вратата. Интересно е да се спомене, че в престой след като е била отворена, ако същата не бъде затворена до 3,5 мин. затварянето ще настъпи автоматично - подобно на ЕМВ 30/31. Управлението на вратите е микропроцесорно.

Ето снимки:

ОБЩ ВИД

Салон

Поглед към седалките
64.19
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Браво, страхотно изглеждат. :D
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Би било добре да пуснете снимка от този в Илиянци.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

43.309 написа:Би било добре да пуснете снимка от този в Илиянци.
И този в Илиянци, и тези във ВРЗ-99 АД са еднакви. Приложените снимки са комбинирани - салоните са на този в Илиянци, общия вид е сниман във ВРЗ-99, тъй като там бе по - просторно за заснемане отвън.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация