Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Нали и аз това си казвах по-добре 32.129/130 от колкото 32.055/56, но какво да се прави ирония какво нарядят геческите шефове :evil: това се изпълнява.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Айде да изкарат най-дългата повезка с тоя кошник и после пак да преговаряме с тях... :twisted: със сигурност ще наредят да се извади от експлоатация, а 129/130 да замине за КР в ЛВЗ... :twisted: :twisted:
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

ЕМВ 32 041/042, 32 045/046, 32 121/122, 32 135/136, 32 011/012, 32 013/014, 32 129/130, 32 099/100, които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап. 8)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Голямата Предколедна разпродажба се започна. 32 ххх, 07 ххх, 06 ххх... Така ли ще вързват бюджета... :?:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуалното състояние на пловдивските електрички е такова:
32041-6+32042-4;
32045-7+32046-5
Снимките са от депо Карлово и както от тях се вижда , мотрисите са горели.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Вижда се провисване на кошовете следствие на пожар.
Ясно е, че за горели машини (в случая ЕМВ) възстановяването е трудно и струва много пари. Но за тия спрени за ремонт и после изтърбушени за части...
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Списъкът според мен е малък. Има още доста бройки. Единствено съжалявам за 07 00 серия към която имам слабост. Положителното е че се освобождава място из депата. Толкова много спрели локомотиви има, че не можеш да се обърнеш. А ремонтно пригодни части едва ли има всичко е отдавна свалено. В депо София съответно откраднато. 8)
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Сваля се от спрени машини дори и за дребни ремонти. Няма пари (но за кражби винаги има!). Естествено е, че като на една ЕМВ няма абсолютно нищо, тя да предаде за брак и съответно сркаП (пиша го така, защото е правилно с буквата П). Но пак казвам- това е следствие на кражбите през годините, комбинирано с абсолютно криминално безхаберие.
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Labros приемам забележката и коригирах постовете.
Колкото до ПЖПС не трябва да се забравя, че няма нищо вечно. Винаги трябва да се прави съпоставка между стойноста на ремонта и стойноста на ПЖПС преди да влезе в него. Въпросът - трябва ли да се възстановява архаична техника и да се влагат пари в нея е изключително актуален в момента. 8)
Извинявам се на модераторите, че малко разводнихме темата за 32 и 33 000 серия.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Не се извинявай , това , което го пишете с Labros касае с пълна сила и 32-00-ките.Oт всички изброени не съм виждал наживо само варненската.За останалите ще има да си спомняме.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Весо, 32 013/014 също не е нещо особено - седи забутана на глухия коловоз, на който са наредени няколко ДМВ, спрените 42 и 44 071... миналата година май бяха взели единия от моторните вагони (32 213) за сваляне на части за другите ЕМВ, но не съм влизал в самия ЕМВ да знам в какво състояние е - отвън е нашарена с графити - май за последно през 2005-2006 г. се е движила, по шаблона пишеше, че е ходила на ПР в ГО, но не си спомням точно кога - знаещите да кажат кога е спряна, но определено не е седяла много, а липсата на поддръжка, части и пари я е направила годна за продаване на скрап... това е положението в нашата България... няма да има скоро оправия и това е... а инак за 32 129/130 не ми се вярва толкова да е изтърбушена, обрана и т.н. макар отдавна да е спряна за СР и се е взело решение да не се ремонтира тъй като имало много ЕМВ... от 32-ките за нея най-много ще ме е яд... как ми се искаше да мине на мястото на 32 055/056... но от другите щом не става нищо ще трябва да се примирим - определено са се засилили доста с нарязването и продаването на спрян и бракуван ТПС... вярно, че и в депата няма място, донякъде е оправдана тази чистка, свалени части и т.н., но за някои можеше да се направи изключение - а за 07-ма серия Ghost прав си - все пак това са най-сложните машини в парка на БДЖ - аз също много им се кефя, но какво да правим - ще се радваме на останалите движещи се и ще си спомняме за отминалите славни времена... :cry: :( :?
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Интересно защо не отчисляват и 33 серия. единствено 33007-008 може да тръгве. Всичко друго е тотално обрано.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Аз се чудя дали от тези 33-00-ки , които са в Асеново и от останалите в София може да се вземат части , за да се поддържат поне два броя годни за движение.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Тези в Асеново са също обрани.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

32-129/130, щеше да върви СР в Русе,но докато я приемат,завода спря работа.И докато чакаше, мургавите сънародници обраха де що има медно по нея.Как се възстановява след техните набези?
Заключено

Обратно към “Архив "Електрически мотрисни влакове"”

Информация