

Акредитиран фотограф

ЕМВ 32 041/042, 32 045/046, 32 121/122, 32 135/136, 32 011/012, 32 013/014, 32 129/130, 32 099/100, които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап. 

Последно промяна от Ghost на Сря Сеп 09, 2009 3:49 pm, променено общо 1 път.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Актуалното състояние на пловдивските електрички е такова:
32041-6+32042-4;
32045-7+32046-5
Снимките са от депо Карлово и както от тях се вижда , мотрисите са горели.
32041-6+32042-4;
32045-7+32046-5
Снимките са от депо Карлово и както от тях се вижда , мотрисите са горели.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Списъкът според мен е малък. Има още доста бройки. Единствено съжалявам за 07 00 серия към която имам слабост. Положителното е че се освобождава място из депата. Толкова много спрели локомотиви има, че не можеш да се обърнеш. А ремонтно пригодни части едва ли има всичко е отдавна свалено. В депо София съответно откраднато. 


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Сваля се от спрени машини дори и за дребни ремонти. Няма пари (но за кражби винаги има!). Естествено е, че като на една ЕМВ няма абсолютно нищо, тя да предаде за брак и съответно сркаП (пиша го така, защото е правилно с буквата П). Но пак казвам- това е следствие на кражбите през годините, комбинирано с абсолютно криминално безхаберие.
Labros приемам забележката и коригирах постовете.
Колкото до ПЖПС не трябва да се забравя, че няма нищо вечно. Винаги трябва да се прави съпоставка между стойноста на ремонта и стойноста на ПЖПС преди да влезе в него. Въпросът - трябва ли да се възстановява архаична техника и да се влагат пари в нея е изключително актуален в момента.
Извинявам се на модераторите, че малко разводнихме темата за 32 и 33 000 серия.
Колкото до ПЖПС не трябва да се забравя, че няма нищо вечно. Винаги трябва да се прави съпоставка между стойноста на ремонта и стойноста на ПЖПС преди да влезе в него. Въпросът - трябва ли да се възстановява архаична техника и да се влагат пари в нея е изключително актуален в момента.

Извинявам се на модераторите, че малко разводнихме темата за 32 и 33 000 серия.

Весо, 32 013/014 също не е нещо особено - седи забутана на глухия коловоз, на който са наредени няколко ДМВ, спрените 42 и 44 071... миналата година май бяха взели единия от моторните вагони (32 213) за сваляне на части за другите ЕМВ, но не съм влизал в самия ЕМВ да знам в какво състояние е - отвън е нашарена с графити - май за последно през 2005-2006 г. се е движила, по шаблона пишеше, че е ходила на ПР в ГО, но не си спомням точно кога - знаещите да кажат кога е спряна, но определено не е седяла много, а липсата на поддръжка, части и пари я е направила годна за продаване на скрап... това е положението в нашата България... няма да има скоро оправия и това е... а инак за 32 129/130 не ми се вярва толкова да е изтърбушена, обрана и т.н. макар отдавна да е спряна за СР и се е взело решение да не се ремонтира тъй като имало много ЕМВ... от 32-ките за нея най-много ще ме е яд... как ми се искаше да мине на мястото на 32 055/056... но от другите щом не става нищо ще трябва да се примирим - определено са се засилили доста с нарязването и продаването на спрян и бракуван ТПС... вярно, че и в депата няма място, донякъде е оправдана тази чистка, свалени части и т.н., но за някои можеше да се направи изключение - а за 07-ма серия Ghost прав си - все пак това са най-сложните машини в парка на БДЖ - аз също много им се кефя, но какво да правим - ще се радваме на останалите движещи се и ще си спомняме за отминалите славни времена...





Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори